Heel onbeleefd van me, ben sinds vandaag nieuw.. En ik ben heel blij dat ik hier met al mijn vragen terecht kan.! Ik hoop dat ik binnekort goed nieuws heb.. En als dat zo is.. Zullen er vast wel nog veeeel meer vragen komen! Doeg doeggg
Welkom en heel veel succes met zwanger raken!!! W8 ff, zie dat je al 4 dagen over tijd bent, hoe zit dat ?!? Al een testje er tegenaan gegooid toevallig?!?
Hai karina dank je wel.. Ik heb wel aan een testje er tegen aan gegooid die was negatief en heb ook allemaal verschijnselen: Ik ben nu 4 dagen over tijd... Denk ik... Kan namelijk ook 11 dagen zijn Ik heb last van steken in mijn onderbuik links en rechts.. Misselijk de hele dag.. Duizelig... Moe en ik slaap heel moeilijk.. Heel wild of heel diep.. Ik hoor de wekker niet eens.. Als ik wakker wordt.. Voelt het alsof ik een kater heb (dat duizelige geen hoofdpijn) En heb het gevoel alsof ik koorts heb.. Daar komt ook nog bij.. Ik heb ook veel pijn aan mijn tepels En hele lichte (verre) ongesteldheids pijnen.. Ook verlies ik veel afscheiding en heb ik een soort branderig gevoel in mijn maag.. De laatste keer dat ik "onveilig" heb gevreeën was 27 maart.. Dus ik hoop dat het negatief was. omdat ikniet genoeg hormonen heb aange maakt...
Hai els dank je! Ik hoop het zo erg hè... Ik probeer negatief te denken.. Zodat ik niet teleurgesteld raak..
Dank je san78 en channie.. Kan iemand me trouwens vertellen.. Of het beter is als ik alvast aan het foliumzuur ga? Ik hoorde dat het goed is voor de ontwikkeling van je kleintje...?
Doen hoor.. wij zijn nu al 10 maanden ad klus voor ons derde wondertje en ik slik het al ondertussen zeker een jaar... kan nooit kwaad en ook nadien nog gedurende de eerste 2 maanden als je al zwanger bent, behoedt je kleintje vr dingen als open rugje...
ik denk dat het wel goed is als je ermee begint. ik ben begonnen toen ik net gestopt was met de pil op aanraden van mijn huisarts. hij zei het beste is om een maand voor dat je zwanger bent er al mee te beginnen. ik heb ook gewacht met klussen tot ik mijn eerste eigen ongi kreeg. liefs san.
Ok dan ga ik ervandaag meteen mee beginnen. Ik heb al een potje thuis, daar staat toch op hoeveel per dag? Waarschijnlijk 1 per dag? Wanneer heb je trouwens genoeg hormonen aangemaakt??
qwa hormonen is het bij iedereen verschillend de 1 test 4 dagen voor nod positief en de ander na een aantal week. ik teste ongeveer na 2 a 3 week na mijn nod licht positief. en verloor paar dagen geleden bruin bloed. en nu verlies ik bruin slijm. ik ga dit weekend weer testen op verzoek van mijn huisarts. ik zal voor je duimen. liefs san.
Dank je wel voor de informatie! Ik denk dat dan het beste voor mij is het rond de twee nadat ik eigenlijk weer ong. moet worden.. Als ik dan al niet gemenstrueert heb... Dank je diddl!