Hallo Bij deze wou ik me even voorstellen, ik ben Ilona 27 jaar ga volgende maand 19-05 trouwen en mijn vriend en ik zijn nu voor de 2de maand aan het proberen of we misschien een kindje kunnen maken. Ik weet verder een klein beetje over het gebeuren om zwanger te worden als het niet vanzelf gaat. Ik werk namelijk op een laboratorium en verricht daar ook fertilliteitsonderzoeken en maak sperma klaar voor inseminatie bij een IUI. Hopelijk hoeft dat bij ons niet te gebeuren. Groetjes Ilona (labmuisje)
welkom leuk dat je er bent en have fun op het forum veel plezier bij je voorbereiding van je as huwelijk
Dank je wel. Met de voorbereidingen gaat het prima, het is nu aftellen. Hoop alleen dat ik geen maandverband mee hoef te nemen op huwelijksreis.
Hoi Ilona, Welkom op deze site en natuurlijk succes met zwanger worden, ik hoop dat het maar snel mag lukken. Groetjes van Senna
welkom op de site en heel veel suc6 met zwanger worden en met de voorbereidingen voor jullie huwelijksdag greetz asjuh
welkom hier.....ik hoop dat het snel mag lukken.. en gefeliciteerd alvast met jullie huwlijk wat zou er mooier zijn dan een kindje als huwlijks kado
Bedankt iedereen voor al jullie berichten en gelukswensen. Ik hoop dat het voor alle die ook bezig zijn voor een klein mensen wondertje dat het snel gaat komen. Groetjes labmuisje
Hallo en welkom op dit gezellig forum... alvast een fijne trouwdag volgende maand en suc6 met zwanger woorden. Liefs,maris