Een hele goedemiddag luitjes! Heb me net geregistreerd en wil me graag even voorstellen! Ik ben Mandy, 28 jaartjes jong (eind december 29) en ben inmiddels een maand of 6 gestopt met de prikpil omdat wij zooooooooo graag een kindje willen! Heb nu net mijn derde menstruatie achter de rug... spannend! Hoop hier leuke "lotgenootjes" te treffen! X Men
Hoi! Ik ben Dolce en ben 24 jaar. Wij hebben in mei besloten om geen voorbehoedsmiddelen meer te gebruiken en zijn klaar voor een kindje... We zijn niet heel actief bezig, zeker nu ik net mijn oude baan heb opgezegd en nog nieuw werk moet vinden. Maarrrr, het is voor ons gevoel wel het juiste moment. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren! Groet, Dolce
Dankjewel allen! @ Dolce: Ik heb 2 weken gelden mijn contract getekend, onbep. tijd! Ik vind alleen van mezelf dat ik er iets te veel op gefocussed ben(het zwanger raken dan) Zucht... Ik wil het gewoon zoooo ontzettend graag! [-o<
Hallo Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hi welkom meis! Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak! Er teveel mee bezig zijn is voor ons bekend,tenminste ik heb het ook Liefs D. -x-
Hoi meid Heel veel klus plezier van de week dan he. Ik ga voor je duimen dat het raak zal zijn. Vel liefs wolly