Hallo, Ik ben rimana en 38 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Wij hebben al een dochter van 2 jaar. Deze week te horen gekregen dat wij een kans van 1/22 op een down syndroom. Net een NIPT test uitgevoerd en 2 weken in de onzekerheid zitten.. Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst
Welkom en nog gefeliciteerd! Spannend de komende 2 weken.. Mag ik brutaal zijn en vragen waarom je deze test doet? groetjes
Gefeliciteerd... Spannende 2 weken voor jullie..... Wij hebben een zoon van bijna 9 met downsyndroom. .... En nu in de wachtweek... 2 verse teruggeplaatst greetzzz
Hi home, zie nu pas dit berichtje.. Wij hebben dit laten uitvoeren omdat ik dat bij mijn eerste kindje ook heb gedaan en nu ik 38 ben wilde we dit ook doen omdat we eenmaal met mijn leeftijd toch in een "risico" groep zit. Heb jij dit ook laten doen of zit je eraan te denken?
Hi miraclesomagic, Spannend voor jullie ook! Ik ga voor jullie duimen hoor! Wij hebben een kansberekening gekregen van 1:22 op down. Hadden jullie 9 jaar geleden ook de combinatietest gedaan? Ik weet niet in hoeverre het toen al bestond hoor... Succes in deze wachtweek!
Hi rimana, Thnxx voor t duimen 😉 Nee toen ik zwanger was hebben wij niet getest, ik was toen nog "jong" hahaha 28 en niet in de risicogroep.... Kregen wel test aangeboden hoor, maar dacht toen niet van we moeten gaan testen.... Wanneer krijgen jullie de uitslag? Succes met wachten greetzzz
@rimana, Sorry voor mijn late antwoord, maar bedankt voor het beantwoorden Ik snap dat je de test hebt laten uitvoeren zelf heb ik er nog niet over nagedacht echt, ik denk ook niet dat de uitslag voor mij iets eraan zou veranderen. Behalve dat je je misschien zou kunnen voorbereiden op wat er evt bij zou komen kijken met extra zorg of iets.. Kansberekening van 1 op 22 lijkt me best hoog, hoe gaan jullie hiermee om? Wij moeten het nog gaan bespreken of we evt zo een test willen ondergaan, maar voorlopig focussen we ons dit weekend eerst op IUI nummer 2! Hoe gaat het nu met jullie verder? @miraclesomagic, hoe gaat het met je in deze wachtweken?