Hallo ik Ben een vrouw van 42 jaar ik begin Maandag 18 April met mijn eerste Icsi behandeling. Van mijn vorige man heb ik Twee Kinderen een Zoon van 21 en een dochter van 14. Bij mijn beide Kinderen was ik erg snel zwanger maar natuurlijk ook een stuk jonger. Sinds een jaar ben ik getrouwd wij proberen nu al Meer als een jaar om zwanger ze worden. Het Probleem ligt Bij mijn man maar mijn leeftijd werkt natuurlijk ook niet mee. Ik denk ik meld mezelf hier aan OpditForum om hopelijk ervaringen uit te wisselen. Icsi is Helemaal nieuw voor mij en weet eigenlijk niet wat er allemaal gaat gebeuren. Kan iemand mij mischien vertellen hoe ik zelf een topic kan beginnen
Hi DaniĆ«lle leuk dat je komt kletsen, zelf ben ik 43 jaar en ook nog bezig om zwanger te raken(nu naturel)na een MA in 2014 en ivf en icsi in 2015 allebeide een mk.. Helaas, mijn man zijn semen is prima het werkt niet mee wat je zegt de leeftijd 😓maar positief blijven... Je kan in Mmm zelf een topic starten door op plaats reactie zoals je hier deed succes en hopelijk ben je snel zwanger 🙏😘🍀👶
Dank je wel voor je reactie😀 Het is allemaal zo spannend. Het traject wat we nu gaan volgen van icsi. Wat ik allemaal kan verwachten ik heb natuurlijk wel veel er over gelezen dus ik weet wel een beetje hoe het gaat lopen. Het is zo fijn om hier vrouwen te treffen die weten wat je doormaakt. Het fijne is ook om ervaringen te delen en te lezen hoe andere vrouwen dit ervaren hebben. Mijn vorige twee zwangerschappen waren makkelijk zeg maar ik was na twee maanden beide keren zwanger. Ik dacht er ook helemaal niet over na. Ik was gewoon zo zwanger maarja dat was ook een tijd geleden. Ik had echt gedacht dat is nu ook zo weer gepiept maar helaas. Nouja nu maar afwachten tot maandag en dan beginnen met de behandeling. Je schreef zelf ook dat je ivf had gedaan is dat voor jou nu geen optie meer hoeveel pogingen heb je gedaan? Ik wens jou ook dat het nog gaat lukken En dat je nog zwanger mag worden😊 Groetjes danielle
Je start met de pil of niet, maar dan daarna met decapetyl (is om je cyclus plat te leggen) en dan gonal-f of menopur of beide om de follikels op te wekken, daarna de punctie of Pick-up en dan hopen op mooie bevruchtingen en dan de terug plaatsing... En hopen dat t blijf 🙏😘🍀👶
@Danielle: welkom, hier! Er is hier in de diverse topics voldoende ervaring op gebied van de mmm. Ik heb zelf 3 ivf-pogingen gehad, toen ik na mijn mk (toen ik 39 was) niet meer zwanger raakte. Helaas ben ik er niet zwanger van geraakt, maar geheel onverwacht ben ik op mijn 42ste alsnog spontaan zwanger geraakt. Onder het kopje 'De mama's' is een clubje waar ik zelf in mee klets van vrouwen die op latere leeftijd nog zwanger willen worden of al een kindje hebben. Je bent daar in ieder geval van harte welkom. Veel succes!
@Babywish: bij deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/524077-mama-zwanger-op-latere-leeftijd.html Het is op het moment wat rustig, dus wat leven in de brouwerij is welkom