Hallo allemaal, Ik zal me ook even voorstellen. Ik heb al heel veel gelezen en opgezocht op deze pagina, en nu het raak is zal ik me toch eens registreren.... Ik heb vorig jaar februari een miskraam gehad, en nu na een jaar dokteren is het toch zover; Ik heb een goedaardige tumor (prolactinoom) in de hypofyse, en bleek daardoor geen cyclus te hebben. Maar nu na twee maanden medicijnen toch zwanger ! Ik vind het nog een beetje eng om te zeggen, door alle molens waar ik het afgelopen jaar door gehaald ben. Maar aanstaande vrijdag krijg ik mijn eerste echo (7 weken) , hopelijk weten we dan meer.... Blijft allemaal spannend, ik hoop dat we hier met elkaar mee kunnen leven.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Ja, vooral omdat het al eerder verkeerd is gegaan, is het volgens mij extra spannend. Bedankt voor jullie welkom !
Welkom op het forum Gefeliciteerd met je zwangerschap Hopen dat het nu goed blijft Geniet ervan Groetjes nazli
Van harte gefeliciteerd! Leuk, ik krijg m ook rond september! Heel veel succes met je zwangerschap! Groetjes, Cossy