ook nieuw op de site

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door lillebi, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    hallo allemaal,

kwam jullie site ook tegen na het struinen op het internet, een heleboel te lezen hier.

ik ben bijna 34 jaar en al moeder van drie dochters, 11 jaar, bijna 9 en eentje van bijna 5 jaar, je zou zeggen het is mooi zo ( volgens famillie en vrienden wel ;) ) maar het is alweer een tijdje enorm aan het kriebelen bij mij, de meiden worden zo snel groot en de gedachte aan weer een klein friemeltje erbij wordt steeds sterker, het voordeel van oudere dochters is dat je het met hun kan bespreken, hoe zij erover denken als er nog een kleintje bij zou komen, de twee oudsten vinden het geweldig en de jongste ook mits ze geen poepluiers hoeft te verschonen of te zien :D we zijn er niet heel actief mee bezig maar mocht het zo zijn dat we toch weer in verwachting raken dan zullen we hier enorm blij mee zijn, nog een klein cadeautje.

ik zit inmiddels bijna tegen mijn ei aan, zoals het op de site door jullie wordt genoemd, dus lets go... ;)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom,succes met zwanger worden ;)

3. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Welkom en succes met zwanger worden

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Welkom en succes :)

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

6. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    dank jullie wel allemaal, en we doen ons best :D hoop ook dat het snel raak is ;)

7. Zarah

Zarah Lid

4 feb 2008
    44
    0
    0
    Welkom lillebi,

Ikzelf heb twee kinderen, een jongen en een meisje. Je zou zeggen: mijn rijkeluiswens is vervuld, toch kriebelt het ook bij mij en ga ik toch voor een derde kind erbij.

Ik wens jou veel succes met zwanger worden! :D

8. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Welkom

en Veel succes met Zwanger worden

Deel Deze Pagina