dit wou nog ff kwijt aan jullie herkennen jullie dit :D

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door StarJ, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StarJ

StarJ Lid

17 apr 2008
    11
    0
    0
    Bedankt allemaal echt superlief :oops: heb soms van die sterke krampjes links vooral en dan rechts weer lichte krampjes en me onderbuik trekt afentoe naar binnen..
    en sinds 11 april werd mn linker tepel eerst super gevoelig daarna lichtjes de rechter en nu gewoon allebei
    op 14 april had ik bijna de hele dag last van me buik sterke krampen links en recht dan weer bij me onderbuik best veel geplast die dag
    vind zelf dat me tepels wat langer zijn geworden :( ik Gaap super veel maar ik heb geen tijd om een dutje te doen(werken werken)
    nou verder slaap ik dan weer de ene dag goed en de andere dag gewoon wakker. ik word ook extreem vroeg wakker lijkt net alsof er een wekker in mijn lichaam afgaat :(
    verder ben ik niet misselijk (het lijkt smorgens afentoe wel alsof ik moet overgeven maar komt niks) en ook geen pijnlijke borsten alleen de tepels
    ben zelf super benieuwd echt :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    die krampen kunnen komen van een eisprong
    of innesteling...
    geen idee meid
    denk toch dat je nog een paar dagen moet afwachten en dan een test kunt doen
    heel veel succes ;)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Star,

Dit gedeelte is om jezelf voor te stellen. Je hebt deze vraag ook in je eigen topic gesteld, daarom doe ik deze dicht.

Elvira
    moderator

Deel Deze Pagina