ook even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lintuk, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintuk

Lintuk Nieuw lid

27 mei 2008
    2
    0
    0
    enschede
    Hallo allemaal,

Natuurlijk zal ook ik me even voorstellen. Ik ben Linda en ben 11 en een half jaar samen met mijn vriend. In februari besloten we te stoppen met de pil, erg spannend allemaal, ik ben erg lang aan de pil geweest en dus gingen we er van uit dat mijn lichaam eerst flink moest herstellen. Nou dat was ook zo ik was vreselijk emotioneel kon echt huilen om alles zelfs als er geen ongesteldheid aan zat te komen erg vervelend, het volgende moment was ik weer helemaal vrolijk en positief ingesteld. Ik werd de eerste keer na 25 dagen ongesteld, blij dat het niet uitbleef, 2e maand weer na 25 dagen, nog regelmatig ook, geweldig! Ik was maar een paar dagen ongesteld alleen had ik erge buikpijn een week van te voren. Deze maand wederom heel veel buikpijn dus ging ervan uit dat ik weer gewoon ongesteld zou worden. Nou niet dus, we zaten in erge spanning. In ons achterhoofd gehouden dat een gemiddelde cylus 28 dagen is begonnen we afgelopen maandag toch te hopen dat het zover zou zijn. Helaas werd ik dinsdag ongesteld. Op de 30e dag. Ik denk dat nu echt alle hormonen wat betreft de pil uit mijn lichaam zijn. Ben anders ongesteld en weet nu ook weer hoe het ook al weer was voordat ik aan de pil begon. Opgelucht dus, ook twijfel over wat volgende maand brengt, maar dat zet ik maar snel uit mijn hoofd. We wachten wel af en ondertussen hebben we nog even heel veel plezier tussen de lakens :D

Ik vind het leuk om andere ervaringen te lezen en zal dan ook regelmatig even rond neusen hier. Van elkaar kunnen we leren toch?

Groetjes Linda

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

3. Lonnekaki

Lonnekaki Actief lid

14 mei 2008
    117
    0
    0
    Welkom en veel succes en plezier met zwanger worden!

Groetjes Lonneke

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Deel Deze Pagina