H&M Leeuwarden

Discussie in 'De lounge' gestart door Jewel83, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo,

Weet iemand toevallig of de H&M in Leeuwarden ook positiekleding verkoopt? Ik kom er al jaren, maar daar nooit op gelet :) en nu zag ik iets leuks op de site, maar was pas leverbaar in okt! Duurt veels te lang natuurlijk ;) Maar nu weet ik dus niet of het in Leeuwarden te koop is.

Groetjes Jewel

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

je kan ze ook bellen of ze het hebben dat bespaart een tochtje er heen
    hier in den bosch hebben ze dat wel en ik geloof dat iedere h&m positie kleding verkoopt

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja bellen is idd makkelijker ;) Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
    Maar niemand die het nu misschien weet?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Volgens mij niet. Er zijn er twee en ik weet dat in 1 winkel wel babykleding wordt verkocht en de andere niet.

Even bellen inderdaad.

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Okay bedankt! Dacht het ook al niet, maar ik bel toch nog maar even.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    bij ons in maastricht iig wel

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik weet dat het in Deventer bijvoorbeeld niet wordt verkocht.

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    In Leeuwarden iig niet. Ik heb even gebeld en helaas. Vind het toch wel jammer, want de dichtsbijzijnde winkel voor mij is in Groningen, en om daar nou heen te gaan alleen voor de H&M....

Iig bedankt voor het meedenken!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Kun je online niks vinden?

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

online kopen is ook echt erg makkelijk hoor
    ik koop eigenlijk altijd online en als je het toch niet mooi vind mag je het nog retour doen ook..
    en je kan op verschillende manieren betalen
    ik doe niks anders meer het is ideaal en altijd fijn en soms komen je bestellingen toch eerder

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Volgens mij heeft ze online iets gezien maar kan het pas in oktober geleverd worden en ze wil het NU hebben :p, dus wilde ze het in de winkel gaan halen.

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja klopt mermaid :) Maar ik heb het toch maar besteld. Soms wordt het wel eerder geleverd, dus wie weet valt het mee. ;)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga voor je duimen dat het snel geleverd wordt. Da's wel een klein nadeeltje van de H&M, dat ze niet zo snel leveren als bijvoorbeeld de Wehkamp. Maar ja, ze hebben wel weer heel veel leuke dingen bij de H&M, dus dan neem ik die iets langere levertijd maar voor lief.

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja dat is idd jammer van de H&M, ik heb het wel eens vaker gehad en toen maar niet besteld, maar later toch maar gedaan omdat ik het zo leuk vond hihi, het is ook zo goedkoop :)

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

In Heerenveen zit ook een H&M, weet alleen niet of die ook positiekleren verkoopt...

En als je een filiaal in Friesland nou eens laat bellen met een filiaal die wel positiekleren verkoopt en het dan laat opsturen naar de winkel in de buurt?

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Setteke, Heerenveen verkoopt ook geen positiekleding. Jouw manier kan eventueel ook, maar dan zit je er weer mee als het niet past dat zij weer met die kleren zitten, die ze niet kunnen verkopen in hun eigen winkel. Daarom kun je het net zo goed via de webshop bestellen...
    Maar bedankt voor het meedenken! :)

Deel Deze Pagina