Hallo allemaal, Ik ben zwanger van ons derde kindje. Heel onverwachts, maar zeer gewenst! Ik heb twee jongens en ben vreselijk nieuwsgierig! Herkennen julllie dit ook? We willen allebei niet weten wat het is, gewoon om de spanning en verrassing erin te houden, maar eerlijk gezegd wordt de spanning me nu te veel! Over twee weken een pretecho, misschien zie ik zelf wel iets..... Ik word eigenlijk gek van mezelf en mijn omgeving ook... Groetjes
welkom! had je al gespot bij de augustina's! ja, gek he, ik ben ook super nieuwsgierig! krijg suggestieve roze shirtjes van m'n schoonmoeder, en ja, ik geloof dat ik een dame bij de 2 heren wel leuk zou vinden! maar es kijken wat voor kadootje er aan het groeien is... ik kan me ook voorstellen dat je het graag een verrassing houdt! (wilden wij vorige keren ook). maar ik ben nu veels te nieuwsgierig. veel plezier op deze site, en met je ventjes! elisa
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly