Wie ben ik?

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door 1983monique, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster bso
    Zwolle
    Hallo!

Weer een nieuw iemand op het forum! Ik ben Monique, 25 en woon samen met mijn vriend in Zwolle. Ik werk als pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf hier in Zwolle en ben dus voortdurend in aanraking met kleine kinderen. Nou is mijn kinderwens al jaren erg groot, maar voor ons is nu de tijd aangebroken om proberen een kindje te krijgen. We zijn dus nog niet zwanger...erg spannend om dit wel proberen te worden hoor. We zijn nu net 2 maanden bezig dus nog erg kort, maar het is er niet minder spannend om. Ik wil graag hier mijn ervaringen delen met anderen en hopelijk als ik straks wel zwanger ben wat tips te lezen e.d en natuurlijk gezellig kletsen.

Ik heb een passie voor motoren, hoe sneller het gaat hoe beter. Elk jaar zit ik in Assen bij de TT en moedig ik mijn held Valentino Rossi aan. Ben dus een echte racechick. Verder ben ik dol op lezen (heb veel teveel boeken..), films kijken (onze dvd verzameling is enorm) en bezoek ik regelmatig concerten. Naast het actief bezig zijn kan ik ook rustig op de bank hangen zonder iets te doen en te genieten van het gezelschap van mijn vriend en onze 2 katten Elmo & Bones.

Gaandeweg het forum zullen jullie me wel beter leren kennen gok ik, maar wil iemand iets weten, stuur maar een bericht!

2. trotsemamavan03

4 mrt 2009
    56
    0
    0
    moeder/huisvrouw
    oosterhout
    welkom :D

en ook voor julie geld ik hoop dat het snel raak is :D

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007