Hoi hooi! What a surprise: ook ik ben het zoveelste nieuwe lid op dit forum! Ik zal mijzelf hier Rezah noemen (naar onze poes Reza O ) Ik ben een aanstaande mamma van 21 jaartjes jong/oud. Alweer ruim 4 jaar ben ik samen met mijn lieve vriend van 25, met wie ik ook "al" ruim 2,5 jaar samenwoon. Verder hebben wij hier in huis 3 katten en een hond rondlopen. Rond oud&nieuw viel het op dat mijn menstruatie uitbleef. Dat deed het zo nu en dan wel vaker, plus er waren wel meer redenen waardoor het bijvoorbeeld verlaat kon zijn. Ik maakte me dan ook niet druk om een eventuele zwangerschap. Mijn vriend vond echter dat ik toch maar eens een testje moest gaan proberen, je weet tenslotte maar nooit? En zo kwam op 3 januari in de ochtend ons heel groot, mooi nieuws tegemoet! Inderdaad; ik was zwanger! Jeetje wat een verassing, maar wel een hele mooie natuurlijk! Dat was nog eens een goed begin van het nieuwe jaar haha! Ondertussen zitten we vandaag op 15 weken en 4 dagen zwangerschap, hebben 2 termijnecho's gehad, en over 2 weken hebben we de eerstvolgende afspraak met de vk. Allemaal best spannend! Zwerf ondertussen alweer een klein tijdje op internet rond over babysites, zo ben ik nu dan ook op dit forum terecht gekomen \/ Dus, dan is het nu maar eens tijd om jullie en het forum te gaan verkennen! Volgens mij - naar mijn eerste indrukken - valt hier een hoop gezelligheid te beleven haha! Iedereen veel succes en genietze van jullie (komende) zwangerschappen en kleine hummels! Liefs, Rezah
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! We hebben een lijst voor de septembermama's, als je wil komen kletsen ben je van harte welkom! Hier is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=127108&start=6210 Edit: Ik zie dat je je al hebt aangemeld daar