Hallo Allemaal Ik ben Gabriel 31 jaar moeder van al 2 heerlijke kids van meisje7 en jongen9 en een lieve man van 37. Wij willen heel graag een derde ,niet alleen ik en mijn man , maar mijn kinderen ook heel erg graag . Ze hebben ook heel erg lang lopen zeuren ,dat ze nog een broertje of zusje willen. Eerst had ik zoiets van nee, het is zo lekker nu met de kids (geen poep luiers meer ) maar het is ook zo'n mooie ervaring zwanger zijn. We zijn een heel hecht gezin ,ik zou het ook heel mooi vinden , dat mijn kids dit helemaal bewust gaan mee maken . Toen ik van de tweede beviel was mijn oudste 2,5 jaar hij is bij de bevalling geweest ,maar kan het zich niet echt meer herinneren, dat hij de navelstreng met zijn vader doorknipten .Ook hoe de bevalling verliep weet hij niks meer van. Ik heb echt twee heerlijke zwangerschappen , en bevallingen gehad. Ik hoop dat het bij de derde net zo gaat. Ik heb 22 aug mijn spiraal eruit laten halen. 13 aug eerste dag van mijn laatste menstruatie , dus nu vruchtbaar volgens de kalender. Ik doe niet aan ovulatie testen ,omdat ik bij de eerste 2 met een klap om mijn kont al zwanger was (hoop nu ook ) . Ik begin er alleen aan , als ik niet binnen 3 maanden zwanger bent. Wie kan zich een beetje in mij vinden ?
Welkom! Hoop dat je snel zwanger mag raken, zodat je samen met je man en twee kinderen kan genieten van de zwangerschap.
dank jullie wel . ik hoop ook dat het weer snel is , dan zou ik de 20 mei uitgerekend moeten zijn en hoe zit het met jullie ?
Kan dit al zo snel ? of ben ik mij zelf nu gek aan het maken ? Ik had een woensdag en donderdag constant pijn in mijn hoofd,dat heb ik wel vaker dus daar trek in niet zo aan. Ik nu alleen de laatste dagen heel erg pijn in mijn buik en steken in mijn onderbuik. IK weet mij god niet wat je moet voelen bij pijn aan je eierstokken . Ik heb heb ook veel witte afscheiding ???