Hey hey, nieuw ben ik hier niet helemaal maar wel met deze naam Ik ben 26 jaar en mama van 2 prachtige kinderen. Zou er graag over niet al te lange tijd nog zo'n mooi wondertje bij willen hebben en ga dus weer lekker meelezen en kletsen, alleen even onder n andere naam bekenden genoeg die meelezen en heb nu wel vaak genoeg gehoord dat 3 kinderen wel erg veel is, ze een hoop geld kosten en het wel slim is om er een paar jaar tussen te laten zitten Liefs van mij
Ik kan al iets eerder testen maar je mag mij ook een PB sturen. Heb alleen nog niet, zoals jij, kinderen. Enne... drie kinderen kost ook een hoop werk en geld.... maar eh... wat hebben anderen met jouw tijd en geld te maken?! Als dat is wat jullie willen!!!! Gr. Cybi
welkom en net wat cyby zegt het is jouw keuze jouw geld en jou tijd .. ik zou zeggen sucses hoop voor je dat het snel raak is
Welkom hier weer op de site En hoop dat je jezelf niet teveel aantrekt wat andere zeggen. Zelf lijkt het mij ook heel leuk om 3 kinderen te hebben, wij moeten alleen nog gaan beginnen voor een 2de Heel veel succes met zwanger worden. Liefs Starry
hi welkom. ik ben nu zelf zwanger van de derde. kost mischien tijd en geld maar ik vindt dat de keuze aan jou ligt en niet aan een ander. wou altijd een groot gezin kom zelf uit een gezin van 7 kinderen. mijn moeder nam altijd kinderen inhuis als ze zag dat ze het thuis niet goed hadden. jennefer