goede avond ik kan ook pendelen. wil het wel weer op gaan pakken alleen wel rustig aan aangezien ik wel werk en 2 kids heb. dus kom maar met die aanvragen. liefs dana ps.: geef je voornaam, meisjesnaam en geboortedatum met je vraag en dan pendel ik voor je. handigste is een pbtje te sturen. kan wel even duren voor je antwoord hebt
stuur me een pb met je naam, meisjes achternaam, geboortedatum en je vraag en het komt goed alleen wel geduld hebben graag
Ik ben pendel-verslaafd dus ik stuur ook een pb. weet waar je aan begint hoor Daantje, je wordt vast al bedolven onder de berichten.
Hey Dana, Ik heb jou ook een PB gestuurd. Vind het mega spannend en kijk enorm uit naar jouw antwoord! Alvast nen dikke merci liefs, Axelle
ik heb idd al wat pbtje gehad . een aantal mensen hebben al reactie gehad. de rest moet gewoon geduld hebben. je komt vanzelf aan de beurt
meiden. ben druk bezig met alle berichten af te gaan. ik ga op volgorde van binnnekomste ze af. jullie zien vanzelf je antwoord verschijnen
ik heb de eerste dag een verzoek gestuurd en vandaag reactie gehad dus de lijst zal niet kort zijn vermoed ik