Hallo allemaal, Ik ben op 5 mei 2006 gestopt met de pil, toen op 9 mei ongesteld geworden. Ik ben toen gaan rekenen met een cyclus van 28 dagen. Rond mijn verwachte eisprong hebben wij heel veel gevreeen met elkaar. Vanaf de zondag daarna voelde ik een raar gevoel in mijn onderbuik (links) dit gevoel is alleen maar sterker geworden ook ben steken net zoals hele erge menstruatie pijn. Ook heb ik last van zeer pijnlijke borsten deze waren eerst een erg opgzwollen net zoals waterballonetjes (dit zei mijn vriend) Ik ben nu sinds 2 dagen misselijk. Ik heb het gevoel alsof er iets tegen mijn keel aandrukt. Ik kan gewoon eten, heb juist enorm veel eetlust. Raar.... Ook heb ik afgelopen maandag en dinsdag roze bloed verloren, ik dacht dit is een nestel bloeding kan makkelijk. volgende calculator moest dat de 25ste zijn. Maar nu is het donkerder naar bruin. Ik denk dat dit oud bloed is zoals de verloskundige mij had verteld. Ben ik nu zwanger ik mag nog steeds niet testen...... Waarom duurt dit zolang. HELP
het is heel moeilijk maar ik denk dat je op dit moment niets anders kunt zeggen dan eventjes wachten. het is heel moeilijk in te schatten hoe je cyclus verloopt na het stoppen met de pil, alles voelt ook anders aan en je lichaam moet ook wennen om het zonder de pil te doen. het kan natuurlijk best zijn dat je al zwanger bent, dat zou natuurlijk hartstikke mooi zijn, maar veel vrouwen hebben deze symptomen ook voor hun menstruatie. heel veel succes met zwanger worden en succes met wachten