Vreselijk dit

Discussie in 'De lounge' gestart door poohbeer26, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Mama, ik heb je beddenlaken met lippenstift beklad. Uit woede slaat de mama haar kind tot dit bewusteloos blijft liggen. De oogjes van het kindje blijven gesloten... Met veel spijt en tranen in haar ogen vraagt ze het kind de ogen te openen, maar het is te laat, het kinderhartje slaat niet meer. In de slaapkamer op het beddenlaken stond geschreven "mama ik hou van jou".

Sluit je ogen niet voor kindermishandeling!!! Bel bij vermoedens van mishandeling: Advies en meldpunt kindermishandeling 0900-1231230 (landelijk)

Dit stond bij iemand op hyves. Toen ik het las moest ik gewoon huilen. Verschrikkelijk gewoon. Ben er nog raar van.
    Zou dit echt gebeuren. Of ben ik nou zo naïef.

2. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Zijn van die dingen die je dan in je WWW moet zetten, en als je dat niet doet, ben je een vreselijk persoon... Door zulke toevoegingen ontkracht het de ware boodschap naar mijn idee, ik zet ze nooit in mijn WWW. ;)
    Zulke dingen zullen vast gebeuren, hoe erg het ook is...

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Aah gadverdamme..moet er gewoon van huilen. Verschrikkelijk dit

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb het ook al een paar keer gelezen op hyves en de afgelopen week stond deze tekst weer op veel www's. Verschrikkelijke tekst natuurlijk maar ik denk wel dat deze slechts fictief is om mensen te laten inzien dat kindermishandeling nog veel te vaak voorkomt!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Nou, ik denk niet dat dit waargebeurd is. Het is slechts een voorbeeldje.

Maar soortgelijke dingen gebeuren natuurlijk wel...

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben bang dat dit soort dingen inderdaad gebeuren maar dat je het vaak niet hoort.. Net als die moeder die haar zoontjes heeft vermoord pas geleden..

M'n buurvrouw las het en die was gelijk helemaal hysterisch.. Ze is zelf haar zoontje (8) kwijt geraakt door een ongeluk dus dan komt dit dubbel zo hard aan..

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dit zal idd niet waar gebeurd zijn..maar het gebeurd wel, en dat maakt het zo triest.

8. Alita

Alita Niet meer actief

zal vast ergens wel eens echt gebeurd zijn....erg hoor!

9. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ik snap nooit waarom dit soort dingen nou weer zomaar ´gedropt´ moeten worden op allerlei sites.. Sorry, maar laat het aan professionals over..

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik vind het een vreselijke tekst. heb hem al vaak voorbij zien komen. nee ik zet dit niet op me hyves. veel te triest

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ja heb hem al vaak voorbij zien komen op hyves. ik vind hem zo naar dat ik hem dus echt niet in mn www zet..

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.838
    3.358
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat vind ik ook. Zoiets heb je ook met stilstaan bij kanker ofzo...

en dan er onder iets van 'wedden dat 95 procent het niet doet' .. Een soort druk of schuldgevoel je aanpratend als je het niet zou neerzetten.

Voor mij een reden om ze juist niet neer te zetten...

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De tekst grijpt me wel, maar ik vind zoiets op Hyves ofzo neerzetten maar een hele vreemde manier van mensen attent maken op iets. Iets teveel sensatie ofzo, ik kan er de vinger niet goed opleggen...

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zet het ook niet in mn WWW
    maar wel vind ik het een verschrikkelijk tekstje en kan m echt niet voorlezen zonder een trilling in mn stem...

15. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik heb hem ook zien tegenkomen op hyves. Sorry het eerste wat ik erop reageerde is! Waarom zet je zoiets triest in je WWW! Zou kindermishandeling over gaan als je het erin zet?! Nee...

hoe ik hem overigens op hyves tegen kwam stond dus niet handeling et telefoonnummer --> maar de zin zet dit in je WWW als je tegen kindermishandeling bent.

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ja het komt nog teveel voor,maar dit vind ik echt wel een beetje te ver gaan. Dit is moord,geen mishandeling. Dan denk ik meer aan een moeder die in dit geval het kind een pak rammel zou geven,iets realistischer.

17. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Verschrikkelijk!!! Ik snap dat ze mensen hierop attent willen maken dat kindermishandeling gebeurd en NIET mag, en we onze ogen open moeten houden hiervoor. Maar is dit de manier? Je schrikt je toch kapot wanneer je zoiets leest? En helemaal op hyves? Nee dat zou ik nooit doen!

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik vond dat ook zo'n vreselijke tekst bij iemand op Hyves!! Was er ook echt stil van :( pff snap niet dat ze dat erop zetten wordt daar zo droevig van :(

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier sluit ik me bij aan!

20. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0