Hallo, Ik ben Christine 31 jaar en woon in Grobbendonk Belgie. Momenteel ben ik 7,5 maand zwanger dus het wordt voor mij binnenkort al aftellen. Het is men eerste kindje dus het is ook wel een beetje beangstigend voor mij voor wat nog gaat komen! Gisteren zijn we voor de 3de keer naar de kine geweest om te leren ontspannen en om te leren werken met een rechte rug zodanig dat we hem zo min mogelijk belasten. Erg grappig als je vriend meegaat en mee moet doen. Hij is zowat het zorgenkindje van de groep geworden,men vriend heeft nl. een afwijking in de rug van bij de geboorte dus word hij ook veel in de gaten gehouden door de kinesiste ter ergenis natuurlijk van men vriendje! Wel tof dat hij zo enthousiast meewerkt zelf als je rustig moet blijven liggen om te ontspannen doet hij dat ook met het gevolg dat hij boordevol muggenbeten staat,in plaats van dat hij ze wegjaagd zoals ik,soms is het toch een kieke ze,maar 'tblijft een schatje! Met ons kindje gaat het uitstekend,erg actief dat wel maar kerngezond. 'theeft een kleine afwijking aan de rechternier maar dit kan absoluut geen kwaad hebben ze me verzekerd dus zal ze maar geloven,de afwijking noemen ze een ontdubbelde nier dus de ene nier is groter dan de andere en heeft 2 kanaaltjes in plaats van 1,niet erg,'tis een specialleke zeiden ze me,tja van wie zal dat komen Zaterdagnacht was ik een beetje ongerust,was wakker geworden van erge buikpijn,duurde niet lang maar heb ons kindje toch even gewekt om te voelen of alles in orde was met het gevolg dat het niet meer stil wilde zijn en geen oog meer dichtgedaan heb,ook last weer van menstruatiepijn in de onderbuik want zo voelt het! Vandaag bij de dokter omdat ik last heb van een verkoudheid en daarbij slaap te kort had om even bij te rusten en te genezen het even gevraagd of het oefenweeen waren en hij zei me dat het wel kan maar het mag niet te dikwijls voorvallen en volgende keer het even vermelden aan de gyne. Het komt omdat alles moet uitzetten en dat bij een eerste kindje alles nog niet meerekt. ff afwachten dus. 'kga ff stoppen met men voorstelling want zo word het hier wel erg lang denk ik! Groetjes nog!!!! Christine
Hoi Cristine, dan hou ik t nu maar kort en krachtig, welkom hier en geniet voor de rest van je zwangerschap!