Hoi Hoi, Ik ben al een tijdje lid van het forum maar tot nog toe geen tijd gehad om me echt te verdiepen. Ik ben dus Claudia 29 jaar, woon in Leidschendam en sinds 1 3/4 jaar gestopt met de pil. Echter omdat we afgelopen mei getrouwd zijn en ons huis hebben opgeknapt even geen tijd om te knutselen aan een kindje. Toch hoop je er wel stiekem op Maar sinds 2 maanden gaan we er weer volop voor. Nog een week voor mijn NOD is en het klinkt misschien raar ik heb echt het gevoel dat het deze maand raak is! Voel me zo nu en dan misselijk, duizelig en heb totaal geen trek in chocolade en gezien de tijd van het jaar erg vreemd voor mij.... Gisteren kwam ik iemand tegen en die zei tegen mijn dat ik straalde..dus dan denk je toch..zou het echt? Nou ja nog even duimen voor me en dan duim ik voor iedereen ! Tot lees, Claudia
Hallo, Ik kwam deze site tegen en dacht wat leuk ik ga mij hier inschrijven. Ik ben Vanessa moeder van 2 kids damian en caitlin.Damian is 2 en een half en caitlin wordt in januari 1 jaar. Op dit moment ben ik ook in blijde verwchting van ons derde kindje die in in juli 2008 wordt geboren. Ik hoop hier nog veel dingen te lezen. Grtjes
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het raak ik duim voor je. Liefs wolly
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.