hallo allemaal. ik ben ook hartstikke nieuw hier. sinds ik deze site heb gezien zit ik er elke dag op. vind het erg leuk om al jullie verhalen te lezen. en ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik wilde jullie wat vragen. dat is; mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 27 maart. ik heb een cyclus van 21 dagen. afgelopen vrijdag had ik een test gedaan en die bleek namelijk negatief te zijn. ben ik te vroeg met testen dan. ik wil echt zooo graag zwanger worden, dus krijg heel veel kriebels ervan. wanneer kan ik dan weer een test. ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen hoor. groetjes
welkom en succes meid Ben je pas met de pil gestopt zo ja dan kan het zijn dat je normale cyclus deze keer wat langer gaat duren, omdat je lichaam even moet ontpillen Of je bent gewoon te vroeg met testen en over een aantal dagen nog een keer proberen
leuk dat je er bent idd wel beetje erg vroeg meis om te testen over een paar weekjes maar weer proberen mits je NOD uitblijft suk-6 en veel plezier op het forum
hai allemaal bedankt voor al jullie reacties. ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. vind het spannender. en ik heb ook nog geen nieuwe test gedaan. femke: ik ben niet gestopt met de pil. ik gebruik al zo een 2 jaar de pil niet meer. dus ik denk ook wel dat ik te vroeg was met testen. neeltje: ik heb toch wel altijd een cyclus van 21 of 22 dagen gehad. jennefer26 : ja misschien , wie weet ben ik het wel ja. word wel gek van het wachten hoor. o.k meiden groetjes
hai butterfly1983, grappig dat we even oud zijn, en hard werken om zwanger te raken . jij ook heel erg veel succes hoor