Hallo allemaal Een flinke tijd ben ik hier niet geweest omdat ik er af en toe wat te veel meebezig was en af en toe in een flinke dip kwam. Vanaf augustus zijn er met onderzoeken in het ziekenhuis begonnen en daar kwam dus niks uit. En nu....dit weekend 2 positieve testen...ojee, zou het dan echt zo zijn? Ik vind het heel erg 'eng' om het echt te geloven mede omdat ik vorig jaar in oktober een miskraam gehad heb, dezelfde dag dat ik testte....maar ik ben wel voorzichtig blij... Morgen moet ik het op mn werk vertellen omdat ik soms werk doe dat ik dus niet zou mogen doen als ik zwanger ben....ik vind het heel eng om het te vertellen...voor hetzelfde geld is het toch niet raak...al hoewel, 2 positieve testen...zou toch haast wel zo moeten zijn... Wel erg leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die het afgelopen weekend getest heeft! Allemaal gefeliciteerd!
Van harte! Geniet ervan! Vertellen is sowieso lastig vindik. Aan de ene kant wil je het bijna van de daken schreeuwen, aan de andere kant is het ook nog zo pril. Op je werk natuurlijk essentieel als je bijv. met gevaarlijke stoffen werkt, maar ik begrijp dat je het moeilijk vind. Liefs
yes, proficiat joh, erg leuk voor je, hoe ver ben je?ik ben nog maar heel pril en kan het ook nog niet geloven liefs, marit
Proficiat! Een keer is al genoeg bewijs.. laat staan 2e! Hoeveel bewijs heb je nog nodig haha.. geniet er van, het is echt waar!