buikpijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door XPertjeX, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden! Sinds gisteren heb ik 's avonds buikpijn. Echt precies of er iets verkrampt vanbinnen. Kmoet woensdag of zondag ongi worden. Heb het anders nooit. Heb wel al 3x een bbz gehad. De pijn zat gisteren eerst hoger in mijn buik en zakte af naar mijn onderbuik om daar een halfuurtje te zitten zeuren. nu heb ik er ook weer last van, maar minder erg dan gisteren, het trekt door naar mijn rug en mijn liezen. Echt raar, kben echt bang dat het weer mis is, moest er iets zijn natuurlijk! Herkennen jullie dit ook bij een eventuele normale zwangerschap? groetjes

2. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    Xpertje; oeh da's bijna onmogelijk te diagnosticeren op afstand, maar gezien het feit dat je pijn in je rug en liezen hebt doet de verdenking naar nieren dan wel baarmoeder wel iets stijgen. Komt de pijn in aanvallen of is deze continue aanwezig? Bij krampaanvallen zouden het ook eventueel nierstenen kunnen zijn, maar als de mogelijkheid van een zwangerschap bestaat is gezien je VG de kans op een BBZ ook wel aanwezig. Maar goed, buikpijn kan echt wel meerdere tientallen oorzaken hebben.

Ik zou dus echt even contact opnemen met een huisarts, omdat het zo enkel vanaf je verhaal onmogelijk is een definitieve uitspraak te doen.

3. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merci voor je reactie! de pijn komt vooral 's avonds opzetten. Kvind het raar dat de pijn boven begint, boven de navel en dan afzakt naar beneden. Rugpijn heb ik de hele dag. Had ik ook bij mijn vorige zwangerschappen. Maar over heel de dag als ik heel lichtjes op mijn buik duw, maar dan heel lichtjes, ter hoogte van de baarmoeder voel ik daar een pijnlijk plekje, precies een blauwe plek. Als het blijft duren ga ik naar de dokter! xx

Deel Deze Pagina