eerste menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mommy11, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Hallo,

28 februari heb ik een miskraam gehad, was 7+4 weken zwanger.
    heb heel lang gebloed, tot 13 maart, 11 maart verloor ik een heel groot vlezig iets, zo groot als een walnoot, en 2 dagen hier na was het bloeden over.
    De zw. testen waren ook negatief vanaf 19 maart.
    af en toe nog veegje bruin.

Nu heb ik 4 april duidelijk mijn eisprong gevoeld, en had 3 april positieve ovulatietest en.
    Gisteravond voor het slapen gaan, en vannacht licht roze bij afvegen, en nu net, donkerrood.
    De menstruatie dus.

Hoe moet ik nu rekenen, vanaf gisteren (het roze verlies) of vandaag (het rode)?
    En is het niet vroeg al 9 of 10 dpo de menstruatie, of kan dit nog komen van de miskraam dat alles nog weer "op gang" moet komen?

hoop dat jullie me kunnen helpen,
    Alvast bedankt.

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Vervelend dat je een miskraam gehad hebt. Helaas is de eerste cyclys na de miskraam vaak heel verwarrend. Hij duurt heel lang, of heel kort. Bloeden heel weinig of juist heel veel. kortom, je kunt er eigenlijk weinig over zeggen. Mijn ervaring was dat na de eerste menstruatie ik me pas weer een beetje beter ging voelen.

3. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    hallo meid,

Ik heb in febr een MA gehad en ben op 18 febr gecurreteerd. Op 22 maart begon ik roze te verliezen en dat zette 23 maart door in een hele zware heftige menstruatie. Ik heb gewoon vanaf het moment geteld dat ik roze heb verloren en zie nu mijn banner ;)

Deel Deze Pagina