Heel vervelend en vooral als er niet gereageerd word.. kan me daar zelf ook echt aan irriteren.. kleine moeite om een mail te beantwoorden lijkt me ?
Het is herfstvakantie hè, misschien zijn ze een weekje weg? Desalniettemin niet netjes om niks te laten hoor.
Heb het ook een paar maanden terug gehad met een puckababy slaapzak. Telkens nette mailtjes gestuurd, kreeg niks terug. Toen was ik het compleet zat en heb ik een boze mail gestuurd. Paar uur later een reactie 'ik had u een mail gestuurd dat het later komt door omstandigheden wat raar dat u die niet heeft gekregen". Geen idee wat de waarheid was maar had binnen 2 dagen de puckababy binnen. Ene Janssen was het..
Laat ik nou op een broekje geboden hebben ook van haar! En daar reageert ze wel op! Oh babyengel hier geen janssen
Ik heb van `t voorjaar ook een puckababy `gekocht`via marktplaats. Betaald en nooit ontvangen... De verkoopster reageerde wel op mijn mails met een verhaal dat ze postNL gebeld had en dat ze een formulier ingevuld had. Maar nooit gevonden of ontvangen. Frustrerend is dat, he! Ik weet niet waar je woont, maar ik heb toen dus een nieuwe Puckababy gekocht via Wehkamp en deze maar heel even gebruikt. Is denk ik twee keer gewassen. Anders mag je die wel overnemen.
Pff baal als een stekker En wil eigenlijk niet nog een mail sturen nu gelijk... Maar ben best boos...
Is het de slaapzak of de bakerzak? Want de bakerzak past mijn zoontje niet meer in en had nu dus the bag gekocht ( zon dikke slaapzak)
Ik zou nu wel gewoon mailen waarom ze nu opeens wel kan reageren op een bod/ mail en niet op jou andere mails.
Ja dat is ook zo.. Maar daar zal ze vast ook niet op reageren.. Bah baak er echt van koop al jaren via mp altijd goed gegaan..en nu dit!
Ja dat kan ik inderdaad wel doen... Jeeeemig is niks voor mij dit whahaha ik ben helemaal niet van het dreigen of onaardig doen
Heb je een link van haar advertentie? Kijken of ze bij mij wel reageert. Want dit klinkt niet echt als zuivere koffie.