Ik heb hetzelfde met iemand wacht al 11dagen,zou iemand ook voor mij willen bieden op iets va haar? Want toen ik dreigde met aangifte reageerde ze ineens gister,en mu weeeer niet met verzoek track and trace nr
Ik heb ongeveer een uur geleden dit mailtje gestuurd: Beste ..... Ik vind het erg jammer dat je niet de moeite neemt om op mijn emails te reageren terwijl ik alleen maar vraag of mijn geld aangekomen is en of ik een TT code kan krijgen. Tevens vind ik het dan extra jammer dat je wel op andere kunt reageren. Ik vraag dus nogmaals om de TT code en krijg ik geen respons op deze email ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Mvg, Jamie
Waar woont ze ergens? Misschien kun je onder een andere naam interesse tonen en zeggen dat je het wil ophalen en dan langsgaan? Ik wil best bieden op haar spullen om te kijken of ze reageert. Stuur maar een PB. Ik heb een hekel aan mensen die zo zaken doen. Daardoor wordt het voor andere mensen moeilijker, die wel netjes handelen.
Ja ik weet niet of haar adres klopt wat ze doorgeeft. Maar ze zegt dat ze in Maastricht woont En verder reageert ze dus op iedereen die bied op haar andere producten of berichten via mp stuurt om dingen te vragen.
lastig Ik denk dat je het beste iemand bij haar langs kunt laten gaan om het op te halen. Wel heel raar dat ze niet meer reageert...