Jij bent wel erg enthousiast met vroeg testen haha. Ik zie overigens niks. Maar kijk met mijn telefoon. Daar kan ik iets minder mee zien.
Ja ik kon me echt niet inhouden, ben nu 20 dagen overtijd met m'n normale cyclus....maar 11de m'n ovulatie pas gehad (dmv bloedtest en ovutest) begin t wachten een beetje zat te raken 😬
Ik zie niks maar als dit een zwanger en kids test is zou ik nog niet teveel hoop hebben. Die zijn vaker vals positief dan echt positief.
Ben je onlangs net gestopt met anticonceptie? Wat is je gebruikelijke cyclusduur? Hoezo wordt je ovulatie bijgehouden met bloed prikken? Probeer ff een duidelijk beeld te scheppen😁 Zie trouwens niets op de test.. Je bent dan ook wel ERRUG vroeg!
Het is een sensitest, ik had licht positieve testen (kv 2 voor 5) ivm eerdere mk een echo bij de verlos gehad en zag iets wijkende banden en verdikt slijmvlies en toen een bloedtest gehad om hcg te bepalen. Deze was <1 maar in de bloedtest zagen ze een naderende eisprong, snap er zelf ook echt niks meer hoor, vandaar dat "vroege" testen, hoop dat t zo wat duidelijker is 😌
Op 6dpo testrn heeft weinig nut hoor. De kans is echt klein dat t dan al ingenesteld is. Laat staan een streepje geeft. Nog een paar dagen geduld..
Ah jammer om te horen dat je een mk hebt gehad.. Zou het misschien daardoor komen dat je nog een heel licht streepje ziet? Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat de test op je eisprong heeft gereageerd. Denk dat je geduldig af moet wachten..🙈 Succes komende dagen!
Je bent niet 20 dagen overtijd hoor Als je de 11e een positieve ovulatietest hebt gehad dan springt je ei 24-48 daarna pas. Dus dan zou je nu 3/4 dpo zijn. Zou zeker nog een week wachten met testen.
Mijn laatste menstruatie begon op 2 juli, daarvoor miskraam gehad....en mijn vorige menstruatie begon optijd in lijn met de miskraam zeg maar. Nu heb ik een volgende menstruatie overgeslagen waardoor ik op 20 dagen overtijd kom. Maar door de lichte test en de echo heb ik een bloedtest gehad die uitwees dag ik niet zwanger was (10 augustus) maar dat mijn ei eraan kwam, positieve ovulatietest op 11 augustus. Snap je het nog? Dit is trouwens mijn vals (licht)positieve test van volgens mij 7 of 8 augustus.
Op je eerste test zie ik niets. Als je een positieve ovulatietest op 11 augustus hebt gehad dan zit je nu pas op 4 DPO. Ik zou de zwangerschapstesten dan ook nog eventjes in de kast laten liggen als ik jou was aangezien het nu nog te vroeg is om te testen. Hopelijk heb je over een week een knaller van een test.
Je kunt overigens beter onbewerkte foto's plaatsen, want die geven een reëler beeld. Kruidvat testen staan er bekend om goed op (naderende) eisprongen te reageren hoe gek ook. Al talloze leden zijn jou voorgegaan. En inderdaad. Een positieve ovulatietest geeft niet je eisprong zelf weer, maar alleen de LH-piek welke je eisprong in gang gaat zetten. 11 augustus positieve ovulatietest is uiterlijk 13 augustus je eisprong. Je zit nu dus 4 DPO. En dat is veel en veel te vroeg om een zwangerschapstest te doen. Het hopelijk bevruchte eitje is dan nog niet eens ingenesteld. Innesteling vindt dat plaats 5 tot 10 dagen na eisprong, dus waag over een weekje nogmaals een test. Succes!
Dankjulliewel dames, wordt er een beetje onzeker van dat het allemaal anders loopt....maar we hebben nog even geduld
Eens met het voorgaande. Ik snap dat het allemaal erg spannend is maar een miskraam kan je cyclus behoorlijk in de war schoppen. Probeer geduld te hebben meid. Zo vroeg testen, al zou je een streepje zien, maakt alleen maar onzeker. De kans dat het dan nog mis kan gaan is erg groot