Hoi Ik ben Tamara,mama van 4 mooie kindjes waarmee ik co ouderschap heb met de papa. Alleen heb ik ook een nieuwe relatie gehad en waar we samen bewust voor een kindje hebben gekozen,deze man beloofde ook van alles maar een week na de positieve zwangerschapstest heeft ie besloten dat alles te snel was gegaan en heeft me dus laten zitten in een huis waar er net woonden en niet af is. Hij drong aan op abortus en sinds gisteren heb ik hem verteld dat ik dit niet kon en met alle gevolgen van dien want hij vind dat ik de beslissing voor hem genomen heb en zegt niet meer te zijn wie hij was. Dus meebetalen met het huis wat ik echt niet alleen kan betalen gaat er dus ook niet meer inzitten en dus ook geen verantwoording voor het kindje. En het is ook nog een collega. Ik hoop hier moeders te vinden waarmee we ervaringen enzo kunnen uitwisselingen.
Oh meid, dat klinkt echt vreselijk! Ik kan zo kwaad worden om dit soort dingen, bewust kiezen voor een kindje en als het dan zo ver is maar besluiten dat het toch niet gaat. Ik zou als je er aan toe bent echt even rechtshulp inschakelen, ivm met je huis enzo, de regels en rechten zijn soms zo verwarrend. Hoe oud zijn je andere kindjes?
Hoi Tamara, Welkom op zwangerschapspagina.nl Je hebt dit topic dubbel geplaatst, hij staat ook in even voorstellen. Dit topic doe ik daarom dicht. Groetjes Elvira moderator