Termijnecho gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door missl87, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Even van me af schrijven; ik heb vanmorgen mijn termijnecho gehad.
    Ik was volgens berekening 10.1 weken, ik had een hele regelmatige cyclus en duidelijk eisprong (gevoel en afscheiding). Ook weet ik precies wanneer we het "geprobeerd" hebben zeg maar ;).

Nu ben ik toch teruggezet naar 8.5 weken, alles zag er prachtig uit zei de VK. Het hartje klopte krachtig en snel, ook de innesteling en de rest zag er prima uit.

Aan de ene kant ben ik superblij :) heb ook zeker wel een traantje gelaten dat het in orde was en het hartje klopte! Aan de andere kant weer een stukje onzekerheid omdat ik blij was al in de 10e week te zitten en de "critieke fase" bijna voorbij was..

De VK zei dat ik waarschijnlijk een late innesteling heb gehad en dat dat kan verklaren waarom ik pas op 8.5 weken zit.. Maar kan dit 9 dagen duren?? Ik heb namelijk de week nadat ik dacht mijn eisprong gehad te hebben geen gemeenschap gehad..

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Komt vast goed meid, het blijft een schatting en zoals je zelf zegt zag alles er goed uit.
    Ik ben ook paar dagen terug gezet en inmiddels 22 weken zwanger en loopt de kleine voor op groei...of misschien was de termijn echo niet helemaal juist. Iedere geval probeer het los te laten en te genieten van je kleintje in je buik .

3. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is 1 mm verkeerd meten al een groot verschil bij deze termijn + late innesteling zou het vast wel kunnen. Dus ik zou je er niet teveel zorgen over maken. Wel jammer idd dat je nu toch een week langer in spanning zit.....Succes!

4. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf ook een week teruggezet..zat beetje met dezelfde vragen maar later dacht ik... Ach alles is goed.. dan maar weer overnieuw tellen..hoe flauw ik dat in het begin ook vond

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Sowieso duurt het een paar dagen tussen de eisprong, bevruchting en innesteling. En inderdaad, een paar mm kan al een paar dagen verschil geven. Zolang alles goed gaat met de uk, hoeft het niet veel uit te maken.
    Hier ook een week later dan ik dacht bij de termijnecho, maar de kleine loopt nu 1 tot 2 weken voor op de groei.

Gefeliciteerd met de zwangerschap :D. Niet te veel piekeren en vooral genieten!

6. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Hier ook vandaag een echo gehad volgens berekeningen zou ik 7.5wkn moeten zijn maar echo gaf aan 6.2wkn ik snap je gevoel helemaal ik heb hetzelfde gevoel.....

7. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Ik had bij mijn 2de zoontje ook een erg regelmatige cyclus en met de 1ste echo werd ik bijna 2 weken terug gezet. Zeiden ze omdat het een late innesteling kon zijn. Is nu een gezonde knul van4 jaar:)
    Zou der niet te veel over piekeren en lekker genieten van je zwangerschap :)

8. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook ruim een week teruggezet bij termijnecho, maar bij 20 weken echo liep ze ineens voor qua groei..

9. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga er idd naar gewoon lekker van genieten :) zo te zien komt het dus wel vaker voor! Thnx voor alle reacties!

Ik kan trouwens niet wachten tot de volgende echo :D het is zoiets moois.. ik ben verliefd!!

Deel Deze Pagina