Hallo allemaal , Ik ben Natalie en heb 1 oktober j.l. 2 cryo's terug geplaatst gekregen. Dit is onze 3e ivf poging. Wij zijn al bijna 5,5 jaar bezig voor een zwangerschap. Hopen dat het deze keer super gaat. Graag wil ik in contact komen met lotgenoten die ook zwanger zijn geraakt doormiddel van vruchtbaarheids behandelingen :thumbdown: .
welkom, succes hopelijk is het deze keer raak ik heb zelf 1 ivf en 1 cryo poging gehad en ga over een tijd weer proberen een cryopoging te starten
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hoop dat deze poging raak zal zijn. Liefs wolly
Hey Natalie, na drie icsi-pogingen zijn we eindelijk zwanger geraakt. Op 2 mei 2007 is ons zoontje geboren.Het was alles echt waard. Ik zou na alles dat ik nu weet zeker nog een tweede willen.Moest het niet gaan dan zijn we natuurlijk ook tevreden hé. Ik weet soms denk je waarom ik! Ik heb dat ook dikwijls gedacht.Ik kon op den duur geen zwangere meer zien of horen,maar toen ik zelf zwanger was,mocht gans de wereld het horen en vooral zien. Blijf moed hebben! Ik zal zeker voor je duimen groetjes Vanessa