Ook hier

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Leane, Aug 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leane

Leane Lid

Aug 1, 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Zwanger, waarschijnlijk rond de 9 weken volgens onze eigen berekening, maar maandag moet ik voor de eerste keer naar de verloskundige en dan zullen we het wel precies weten.

Dat we het niet precies weten komt dat we er helemaal niet mee bezig zijn, ik was gewoon aan de pil. Als 15 jaar, en nu is er toch een vluchtig zaadje doorheen gekomen :D

Ik voelde me al een hele tijd niet lekker, ik was zoooooo moe, niet normaal. Naar de dokter geweest om bloed te prikken en die belde me maandagochtend op om de uitslag te geven van het bloedonderzoek, ZWANGER!

Ik heb de hele dag vast aan de bank gezeten, ikke zwanger, wij die geen kinderen willen :$

Toen mijn vriend thuis kwam gelijk het nieuws verteld en we waren het er al heel snel over eens dat het gewoon zo moest wezen dus.

Maandag de eerste echo, spannend!

Ik ben er zelf 1tje van een tweeling, maar mijn broertje/zusje is met 15 weken overleden, mijn schoonmoeder is er eentje van een tweeling en mijn zus heeft ook een tweeling gekregen. Dat maakt het ook nog eens erg spannend!

2. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

Jan 16, 2013
    597
    0
    0
    Hoihoi,

Nou dan kijgen jullie echt een wondertje, van harte gefeliciteerd, zal wel ff schrikken zijn geweest, denk ik als ik je verhaal zo terug lees :)

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Gefeliciteerd!!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

5. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Dat zal vast een enorme verrassing zijn geweest. Gefeliciteerd!!!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

Share This Page