baby wil niet in ledikant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loveazra2, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik krijg mijn zoontje niet in slaap in zijn ledikant. Hij drinkt zijn laatste fles valt in slaap boert en dan leg ik hem in zijn ledikant en is hij binnen een half uur wakker. Als hij op me buik slaapt gaat het prima en hij slaapt nu bij ons in bed en slaapt van 21.00 tot 5/6 prima nachten maar wil graag dat hij in zijn eigen bed slaapt. Ledikant staat bij ons op de kamer. Heb al een kruik geprobeerd zodat het bed niet koud is een extra deken, strak in stoppen niks helpt. Het is ook donker en stil in huis maar meneer vins het volgens mij te lekker in ons bed

2. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    wakker wegleggen heb ik geprobeerd maar meneer raakt of helemaal overstuur of hij gaat kletsen en rondkijken en is eerst moe en daarna door het kletsen klaarwakker

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Sliep hij hiervoor wel in zijn ledikantje na de laatste fles? Of doet hij dit al vanaf de geboorte? En waar/hoe slaapt hij overdag?

4. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Hij heeft eerst in zijn wiegje gelegen maar daar is hij uitgegroeid. Daar sliep hij tot 2 ongeveer en dan tot 4/5 bij ons. Eerste paar nachten gingen ook wel in het ledikant dan sliep hij tot 12 of 1 en daarna verder bij ons. Overdag slaapt hij beneden in zijn wagen of op de bank.

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hmzz lastig hoor dat het niet wilt lukken...klinkt alsof hij nog veel behoefte heeft aan jullie nabijheid. Niets mis mee natuurlijk maar kan me voorstellen dat het voor jullie ook wel fijn is als hij 's nachts lekker in zijn eigen bedje kan slapen (hetzij in zijn kamertje, hetzij in jullie kamer). Heb je het idee dat hij wakker wordt door de vrijheid die hij met zijn armpjes heeft in zijn eigen bedje? Kruipt hij bij jullie dicht tegen jullie aan of slaan jullie een arm om hem heen? Misschien kan inbakeren dan helpen, of heb je dat al geprobeerd?
    Verder heb ik niet echt een gouden tip voor je...

6. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik zit idd heel eeg te twijfelen om een puckababy te kopen. Als je leest waar het voor gemaakt is denk ik ja dat moeten we hebben, maar ons zoontje is vrij sterk en kan zich best driftig maken dus vraag me af of hij zich niet gaat proberen los te wurmen en hierdoor driftig wordt op zichzelf

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ledikantje ombouwen naar co sleeper, zodat je hem makkelijker naar zn eigen bed kan schuiven 's nachts?

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Puck-a-baby

Deel Deze Pagina