Ook hulp bij inrichting nodig!

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paparo

paparo Lid

Jan 8, 2012
    61
    0
    0
    Ik vind het geheel niet zo fris..... Ik zou eerder alles ral 9010 maken en dan een muur in een knalkleur bijvoorbeeld paars, dit kun je dan in je accesoires terug laten komen.... Als je niet houdt van kleur dan zou ik een muur bv leverkleur maken, maar dan wel een schilderij met kleur erop.... Nu oogt het geheel niet zo modern.... De gordijnen zou ik vervangen door glanzendere en wat lichtere gordijnen... Ik heb een soort off white in betweens van jan des bouvries van de gamma....en idd gaan voor grote accesoires... Iets met zilver en dus 1 kleur.....

Succes!

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Ik zou beginnen met mooie lichte vitrage over de hele breedte van muur en doorlopen tot de vloer. Dan wel mooi open laten vallen..
    Ik hou persoonlijk niet zo van kleuren en zou er juist voor kiezen om de muren lichter te maken en eventueel één muur of vlak grijs te maken. Leuk schilderij of foto boven de bank en een grote plant. Ook zou ik het kleed in dezelfde kleur doen als de muren, dus lichter!

De vensterbank vind ik trouwens ook wel wat kaal, zet er maar wat grote lantaarns in 2 mooie planten..

ik vind persoonlijk dat er nu net te veel verschillende kleuren zijn, het is het net niet! Iets meer op elkaar afstemmen.
    Bv lichtere muren met dezelfde kleur tapijt en dezelfde lichte kussens in de bank. Dan zul je zien dat het al heel anders lijkt!
    Plafon niet donkerder maken hoor! Zeker niet als het wil verkopen!
    Succes!

Share This Page