Hallo allemaal, Toen ik precies 6 weken zwanger was kreeg ik een echo de ivf-arts was al gelijk negatief, een te kleine vruchtzak die de groei had van 4 1/2 week zwangerschap en geen vruchtje te zien en dat er geen hoop meer was. Onze wereld stortte in. Het is voor het eerst dat ik zwanger ben na 6 1/2 jaar icsi's. Ik moet volgende week vrijdag terugkomen voor de zekerheid maar er was 99% kans dat het niet goed gaat komen. Heeft iemand dit ook meegemaakt en is het goed gekomen of moet ik me hoop laten varen. Nienke
Niet meegemaakt maar ik wil je heel veel sterkte wensen! Echt verschrikkelijk voor je! Ik hoop je dat je 1% te pakken hebt, en het nog wel goed komt. Liefs Dayenne
Oh wat een vreselijk nieuws zeg en dat na 6,5 jaar... Ik heb het niet meegemaakt, maar ik ga heel hard voor je duimen dat het toch nog goed komt!
Ik kan wel zeggen dat ik het begrijp, maar ik kan niet weten hoe jij je voelt na zoveel tijd en dan nog geen babytje... Ik leef wel heel erg met je mee...
Meid, wat afschuwelijk, en dat na al die tijd. Dat is met geen pen te beschrijven. Mocht er toch nog iets van hoop bestaan dat het toch nog goed komt, dan duim ik zo hard ik kan dat het toch een gezonde zwangerschap is. Veel sterkte.
Ik heb niet het lange traject of zo als jij moeten door staan, maar wel de onzekerheid of het goed zat of niet. Ook ik had met 6 week precies een echo en ook een lege vruchtzak. Mijn gyn dacht aan een windei of miskraam. Er was bij ons niet genoemd dat de zak te klein was, maar een week later zagen we toch een iniminibeebje. Ik hoop dat ook oprecht dat dit bij jou ook zo zal zijn! HEel veel sterkte. Krijg je nog een nieuwe echo met een week ofzo?
OOO dat duurt nog even zeg! STerkte met die vreselijke onzekerheid! EN ik hoop at t dan wel goed zit net als bij ons het was.
heb ik ook megemaakt, en ze hebben me 10 weken lang aan het lijntje gehouden, voor ze besloten dat ik een curretage mocht..
Janneke bedankt voor je bemoedigende woorden ik wordt er wat positiever door maar daar word ik weer bang van omdat als er vrijdag nog niks te zien is de klap weer hard aankomt maar ja. Hoe is het bij jou gegaan Noena?
ik begrijp precies wat je bedoelt meid. Enkel die echo volgende week kan jou gerust stellen of juist niet. Ik was ook die hele week zo bang en voelde me ook echt niet meer zwanger en had al afscheid genomen van het zwanger zijn. MAar toen bleek een week later het toch goed te zijn terwijl ik van het slechtste uit ging. Wat zegt jou gevoel? HEb je ook last van buikpijn ofzo? Nou meid echt waar na zo vreselijk lang moeten wachten op een wondertje, hoop ik oprecht dat dit een eigenwijs wondertje is dat gewoon verstoppertje speelt en lekker groot mag groeien.
Heb t niet meegemaakt maar veel sterkte Bij mij was bij 5 weken en 4 dagen op de echo een lege vruchtzak te zien en ben nu wel 20 weken zwanger... misschien bemoedigend? Hoop voor je dat het goedkomt!
Ook wij zijn zwanger door ivf, en ook wij hadden een lege vruchtzak bij de eerste echo, En zoals je ziet zijn we nu 15 weken zwanger. Ik hoop voor je dat het nog goed komt, je hebt al genoeg moeten doorstaan. Greets Beeb
Heel veel sterkte. Ik hoop voor je op een succesverhaal, net als de dames voor mij hebben beschreven.
Niet meegemaakt maar ik ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, ik hoop dat je, wanneer het nu niet gelukt is, snel weer zwanger mag zijn!
Wat een afschuwelijk bericht. Heel veel sterkte in de eerste plaats. Ik heb met vijf weken en twee dagen een echo gehad, daar was alleen een vlekje op te zien. Ik werd verdacht van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, vandaar de vroege echo. Met zesenhalve week een controle echo. Daaruit bleek dat ik waarschijnlijk een paar dagen minder ver zwanger ben dan ik zelf aanvankelijk dacht. Dat komt omdat het moment van de innesteling nooit met 100% zekerheid is vast te stellen. Ook niet met ivf/icsi. Het nadeel van vroege echo's is dat ze soms té vroeg worden gedaan en dat het allemaal gewoon nog niet goed te zien is. In jouw geval was de arts echter heel stellig. Alleen de echo van vrijdag kan uitwijzen of dat terecht was of niet. Ik wens je echt heel veel sterkte om deze afschuwelijke periode door te komen. Heb je verder geen symptomen?