Hallo, Mijn naam is Nathalie, 27 jaar oud. Sinds 5 jaar samen met André waarvan de afgelopen 9 maanden getrouwd. De Babykriebels begonnen bij ons in 2005 en met de bruiloft in zicht (april 2006) en een trouwjurk in de kast hebben we gekozen voor het meest veilige stopmoment. In december 2005 ben ik voor de laatste keer bij de huisarts geweest voor de prikpil. Deze is als het goed is sinds maart 2006 uitgewerkt en ik zit nu in mijn derde cyclus...Mijn eerste menstruatie kwam in oktober op gang en die cyclus duurde 38 dagen tot mijn tweede menstr. in december... die daarop volgde duurde 30 dagen en ik ben nu voor de derde keer aan het menstrueren.. Ik ben al blij dat de cyclus richting de gemiddelde periode van 28 dagen gaat omdat ik dan een klein beetje een richtlijn heb qua eisprong ed... Ik hoop hier veel antwoorden op vragen terug te kunnen vinden.. en misschien dat zelfs ik iemand met mijn antwoord kan helpen... groetjes, Nathalie
Ik hoop ook dat we snel een positieve test hebben... heb nu 5 zwangere mensen om me heen (op het werk en prive) en er zijn 3 bevallen....dus word er dagelijks mee geconfronteerd... ikke wil ook! hihi groetjes, Nathalie ennuh...we zijn al 9 maanden getrouwd...