waar kan ik van uit gaan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door gien, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hallo meiden,

ik ben er vorige week achtergekomen dat ik zwanger ben na 10 maanden dus gelukt.

nu heb ik sinds vandaag wat bloedverlies en de verloskundige gebeld mag vrijdag voor een echo..

maar die dagen worden natuurlijk killing..

wat denken jullie? ik heb ook wat krampen en kan ik er dan vanuit gaan dat het mis is gegaan of... is er nog hoop? hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meis,

iedereen is anders zwanger en heeft ook andere dingen

Bij 50 procent si bloedverleis heel onschuldig gelukkig, helaas is er bijd e andere 50 procent wel iets mis

Mijn vk vertelde me dat bloed met krampen vaak geeen goed teken is, maar het wilnog niet met zekerheid iets zeggen

Houd je bloedverlies en buikpijn ind e gaten, word het meer, trek dan nog een keer aan de bel

Bij mij was bloedverlies met krampen het begin van mijn mk, maar ik hoop dat dit bij jou niet zo is, en dat het bleodverlies iets onschuldig is, zoasl een gesprongen adertje!

Sterkte meis, en ik duim voor een geode echo voor ej voor vrijdag1

En als het wachten je echt te lang duurt, gewoon vragen of de echo echt niet eerder kan hoor!

Liefs Ster

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Succes meid! Hoop dat het niet mis is maar inderdaad iets heel onschuldigs!

Liefs Cindy

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoi Gien,

Ik hoop voor je dat het onschudig is !

Mijn gyneacoloog zei dat de pijn die ik toen had (pijnaanvallen , krampen en daar misselijk van zijn) waarvoor ik ook paracetamol voor in moest nemen anders hield ik het niet n niet hoorde bij een goede zwangerschap , was achteraf ook niet zo (bbz)

Maar dat wil natuurlijk niks zeggen voor jou , maar het feit is wel dat bij bloedverlies het een teken kan zijn dat het niet goed is , maar bij de helft van de gevallen is er ook weer niks aan de hand .

Dus ben bang dat je toch tot vrijdg zal moeten wachten ,en als je twijflt of je zorgen maakt , gewoon even vk bellen daar zijn ze immers voor !
    Succes en knuffel .
    M@rjon

5. Arte

Arte Lid

11 aug 2008
    7
    0
    0
    Hee, wat een ellende...
    Ik heb 2 miskramen gehad. Eerste miskraam was rond 5 weken. Ik kreeg helder bloedverlies wat vrij snel daarna doorzette en een miskraam werd. Ik had niet meteen kramp, dat kwam later pas.

En nu zit ik middenin mijn tweede mislukte zwangerschap, een zogenaamd 'windei'. Oftewel een leeg vruchtzakje van inmiddels 8 weken (het groeit nog steeds door), en in afwachting van óf een miskraam óf een curettage. Ik heb deze keer de afgelopen weken wel bloedverlies gehad, maar dat was voornamelijk oud bloed, en heel weinig. De laatste dagen helemaal geen bloedverlies meer, maar vorige week bleek uit de echo dat 't toch fout zit.

Kortom: je kunt er helaas geen peil op trekken. Je zult moeten afwachten, inderdaad killing. Ik weet hoe het voelt, ik heb de afgelopen 2 weken ook zo doorgebracht...

Heel veel sterkte!

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    dankje voor jullie antwoorden!

ik had zon last van me buik dat ik toch gisteravond eventjes mocht komen voor een echo

nou daar was niets bijzonders op te zien maar of ik ben het dus al kwijt, of ik ben nog zo pril zwanger dat er nog niets te zien is want de testen geven nog steeds positief aan vanaf vorige week..

dus over 2 weken terugkomen...

ik vrees toch dat het niet goed zit hoor

liefsxxxxx jullie ook sterkte he!

7. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Het is vreselijk om maar te moeten afwachten, ik weet er ook alles van!

Ik had voor m'n mk ongeveer 4 dagen lichtjes bloedverlies, maar helemaal zonder krampen. De vk wilde het zekere voor het onzekere nemen en stuurde me (op de dag van de eerste afspraak bij de vk) toch even door naar het ziekenhuis voor een echo.
    Daar bleek dat het vruchtje maar 7,5 week van de 9 weken zwangerschap had geleefd. Ik had tot aan de echo eigenlijk helemaal geen pijn gehad, het begon die zelfde dag een beetje te voelen alsof ik ongesteld moest worden, maar ik was ook zo zenuwachtig voor de echo, dat ik dacht dat het daar wel van zou komen.

Helaas kreeg ik toen ik thuis was, na het slechte nieuws ineens veel heftiger krampen en dezelfde nacht kwam de mk al.

Het afwachten en de onzekerheid was echt het ergste van alles! Steeds naar de wc gaan en bang zijn om bloed te 'vinden', echt erg.

Helaas ging het dus bij mij mis, maar zekerheid kan alleen de echo je geven, ik hoop voor jou dat het allemaal goed gaat!

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Gien,

Als je zeker weet dat je 6 weken en 5 dagen bent dan zou er wat te zien moeten zijn op de echo. Dus ik vrees het ergste. Normaal gesproken zou je dan al het hartje kunnen horen kloppen. Heel veel sterkte.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina