geen zin in sex

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    beetje genant, maar wie heeft het ook?
    Toen ik een week voor mijn ongi zat en tot een week erna, had ik kei veel zin. Zoveel dat mijn man er niet goed van werd. Nu een aantal dagen voor de eisprong is de zin verdwenen?
    Is dit het teken dat ik nog niet aan de beurt ben? Moet ik langer wachten of is de eisprong al geweest?
    Wie heeft dit ook?
    Of hebben jullie het net andersom?
    Liefs kit

2. Niet meer actief

Ik denk dat je niet de enige bent met dit "probleem". Ik hoor ook wel 'ns van vriendinnen dat ze net rond en tijdens hun menstruatie zin hebben. Toen ik nog niet zo bezig was met willen zwanger worden, merkte ik dat bij mezelf ook. In het midden van de cyclus had ik minder zin dan tijdens mijn menstruatie, alhoewel het dus net andersom hoort te zijn. Gelukkig heeft/had mijn man geen problemen hiermee. Handdoekje onder de poep en hoppa! :oops:

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb ook het gevoel at het bij mij zo ook (ook tijdens de pil), terwijl het volgens mij anders om zou moeten zijn....

4. Niet meer actief

Ik had het juist net andersom, ik had juist heel veel zin rond de eisprong en daarna eigenlijk helemaal niet zo erg meer :oops: :D

5. Niet meer actief

Problematisch is dat toch niet? Tenzij je een man hebt die niet door de "rode zee" wil gaan, maar dan is er nog altijd zoiets als een condoom. :)

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ze zeggen weleens: een echte schipper vaart ook over de rode zee, hihi...

7. nijn33

nijn33 Lid

27 mrt 2006
    5
    0
    0
    Singapore
    Tip: knip daar dan wel een Mega-gat in, ik bedoel we zitten hier toch onder het kopje "zwanger worden", en tja niet geschoten is áltijd mis.. :D

Bij mij is het zo dat ik in spannende periodes helemaal geen zin heb, dus dat het lijkt dat het niet met de cyclus samenhangt maar meer met wat er zo om me heen gebeurd. Is ook niet echt handig wanneer je kindjes wilt moet ik zeggen. Nou ja, we klussen vrolijk verder, tanden op elkaar en juh....

Groetjes,
    Nijn33

8. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei

hoi hoi
    ik heb aldoor precies het zelfde

heel veel liefs samantha

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee, ik heb juist meer zin in vruchtbare week. Toen ik aan de pil was meer in ongiweek. Maar bij mij komt er echt geen schipper in die rode zee hoor... jakkie...

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    hahaha fijn om te lezen dat er meer zijn met dit probleem.
    En mijn man hoeft niet door de rode zee te varen hoor. Dat vind ik zelf niet zo'n fijn idee.

11. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

haliehaloooo............nou ik heb geen zin in mijn menstuatieperiode. maar als ik daar af ben :oops: :) Is het feest in the bedroom

12. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik vind het zelf ook niks als ik ongesteld ben :) :)

heel veel liefs samantha

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier ook absoluut geen zin als ik ongesteld ben... jakkes ik voel me dan gewoon moe en ongesteld hahahahah
    Vind het ook vies heel eerlijk gezegt.

Maar daarna.. juist des te meer.. en rond de eisprong ben ik helemaal blij hahahah maar dat komt ook door de grote wens denk ik!

Deel Deze Pagina