Hoihoi, Ik ben bvdr, 35 jaar, moeder van al een flinke zoon van bijna 10 jaar. Ik ben al een poosje een en ander aan het meelezen op het forum en wordt er soms wijzer van soms onzeker. Niet bewust bezig zwanger te worden, liever niet nu maar uiteraard welkom als een "ongelukje" zou gebeuren. Loop helaas flink te "rommelen" met de pil die ik sinds 3 mnd slik, doorbraakbloedingen, vergeten, doorslikken dus niet heel handig en nogal risicovol lijkt mij, momenteel ook veel spanningen gewichtsverlies e.d en daardoor ook vreemde "menstruaties" en cyclus(?) In het kort: Heb vaste relatie van ca 10 jaar achter de rug, waarvan laatste 4 jaar niet aan de pil ivm kinderwens, helaas (of achteraf gelukkig) niet gelukt, oorzaak onbekend. Nu nieuwe "relatie", weer aan de pil gegaan, wel minder frequent sexueel aktief slechts 1x per week of zelfs per 2 weken. Maarja, kans is altijd aanwezig natuurlijk, en aangezien mijn menstruaties (als het dat al is) raar verlopen kom ik hier eens kijken omdat ik via google telkens hier uitkwam Ben benieuwd wat ik allemaal nog aan herkenning vind in de vragen en verhalen hier.
Hoi, welkom hier! Het kan inderdaad soms verwarrend zijn hoor, al die tegenstrijdige adviezen. Maar dan denk ik altijd: gewoon doen wat het beste voelt. Als moeder weet jij wat het beste is voor jouw kind. En kijk maar uit met de pil, hihi. Voor je het weet ben je zwanger, en ik spreek uit ervaring.