Hoi allemaal, Tja, ook nieuw op het forum. Mijn man en ik zijn pas net op weg, maar ik ben me erg aan het inlezen. Er gebeurd van alles met me, zonder dat ik uberhaupt nog zwanger ben. Erg spannend allemaal. Ik hoop dat ik hier mijn ei kwijt kan, of eigenlijk niet natuurlijk, hopelijk blijft ie zitten... want erover praten in d eomgeving zit e rnog niet in. We wilen het graag nog voor ons zelf houden. Dus zo'n forum is erg welkom. Ik hoop op een leuke en spannende tijd, die ik graag met jullie wil delen...
Hallo tigger....hoop voor jouw dat je ei idd blijft zitten. Wij hebben het alleen gezegd tegen onze beste vrienden. Nog niet eens aan onze ouders! Maar goed je hebt gelijk een forum is dan wel leuk toch? Jullie ook su6 met zwanger worden....groetjes zonnestraal
Hallo en welkom op de site. Ik vind dit ook inderdaad een manier van je ei kwijt kunnen!!!! Juist omdat er nog helemaal niets is en aan niemand wil vertellen dat je serieus bezig ben met een kindje. Moeilijk moeilijk om je mond dicht te houden, want ik ben er heel ethousiast over (het zwanger worden) Nou veel plezier hier en succes met zwanger worden liefs
Thanks allemaal... Het is leuk om met mensen te praten die met hetzelfde bezig zijn... Dat lucht echt op... Ik wil het dolgraag tegen mijn ouders vertellen, maar als ik bedenk dat het misschien wel heel lang kan duren.... Mijn moeder is in staat om elke dag te bellen of het al zo ver is.. En als ik denk aan het moment dat je kan vertellen dat je zwanger bent... zonder dat ze het verwachten... Dat lijkt me zo´n mooi moment... Dan koop ik iets leuks voor opa en oma... Die weten niet wat ze horen... hihi. Jullie ook allemaal succes met zwanger worden of zijn...
Welkom op het forum en succes met zwanger worden. En idd laat je eitje maar fijn zitten, anders zit je hier nog wel n tijdje
Heej, welkom op het forum.. Ik zit in de zelfde situatie.. Ik wil er ook over kunnen praten maar mijn omgeving weet van niks.. Des te leuker de verrassing als het straks zo ver is