Ik kan het nog niet helemaal bevatten. Wij zijn zwanger van een wondertje! Ik had voor vandaag al een afspraak bij de dokter gemaakt, omdat mijn vorige cyclus ruim 7.5 week duurde. Na een negatieve test afgelopen week, leek deze cyclus ook weer een eeuwigheid te gaan duren. Mijn moeder heeft een traag werkende schildklier en ik wilde uitsluiten dat mijn lange cyclussen ook veroorzaakt werden door een traag werkende schildklier (kan namelijk erfelijk zijn). Toch nog maar even een testje gedaan voordat ik naar de huisarts ging. En ja hoor, een duidelijk tweede streepje! Dat werd meteen een ander bezoekje aan de huisarts Ik vind het echt super spannend allemaal!
Bedankt voor jullie reacties Ik zou het zo graag van de daken willen schreeuwen. Fijn dat mijn blijdschap toch even kwijt kan op dit forum! Ik kreeg van de huisarts verwijzing naar ziekenhuis voor bloedonderzoek. En hij adviseerde mij om pas over 2 weken bloed te laten prikken en dan pas contact op te nemen met de verloskundige. Mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld Jullie veel succes met zwanger worden en zwanger zijn!!!! Liefs, Ansje
Wat toevallig. Ik heb vanavond ook positief getest! Gefeliciteerd! Super hoor..... Nu alles nog beseffen!