ook ik ben nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door danielle28, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle28

21 okt 2008
    5
    0
    0
    Hoi mensen,

mijn naam is Danielle en ben 28 jaar. Drie jaar geleden is bij mij pcos geconstateerd. Heb toen een tijd in het ziekenhuis gelopen om met behulp van hormonen zwanger te worden. Maar op een gegeven moment besloot ik daarmee te stoppen omdat ik dat niet meer zag zitten. Ik vond het moeilijk en ben daarmee gestopt. Nu zijn mijn vriend en ik opnieuw bezig om zwanger te raken ik ben net een week gestopt met de pil en ik wil het deze keer op een natuurlijke manier proberen want ik heb wel eisprong maar niet zo vaak. Dus we wachten rustig af en ik ga er niet zo obsessief mee bezig als drie jaar geleden. Fijn idee dat als ik vragen heb hier terecht kan. liefs Danielle :)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

3. danielle28

21 okt 2008
    5
    0
    0
    dank je dank je ik ga zeker mijn best doen ;) liefs daan

4. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Welkom

Ik wens je veel succes met het proberen zwanger te raken. Hopelijk komt jullie droom heel binnenkort uit.

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden en hopelijk gaat het lukken op de natuurlijke wijze.

Liefs wolly :)

6. danielle28

21 okt 2008
    5
    0
    0
    bedank dames en ja ik hoop ook dat het gewoon via een natuurlijke weg kan. Maar ik ga me niet teveel fixeren op het zwanger worden ik ga deze keer geduldig afwachten. x

Deel Deze Pagina