Hoi allemaal, Ik dacht ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 26 en kom uit Zeeland (prov.) Gister ochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan en aangezien deze nogal vaag was ben ik op het internet gaan struinen en kwam zo op deze site terecht. Ik vond echter geen zekerheid en heb nog een test gekocht en uitgevoerd (van een ander merk). Deze had een dikke vette +! De zaterdag had ik een vrijgezellenfeest maar ben eerder naar huis gegaan omdat ik zo moe was. Bij aankomst in de auto was de vuilniszak open gegaan met restjes e.d. van de high tea/ picknick die we hadden gedaan. Je raad het misschien al. Door de lucht werdt ik erg misselijk. Ik heb de zak dan ook eigenhandig in een steegje weggemoffelt haha. En natuurlijk het eerste stuk met het raam open gereden.... M'n man is uiteraard ook erg blij en we gaan vrijdag naar de huisarts. Het liefst zou ik onze ouders al inlichten maar aangezien ik nog maar 4 weken zwanger ben hebben we besloten om dit nog niet te doen! Ook heb ik gister tegen mijn beste vriendin moeten liegen en heb ik gezegt dat ik ongesteld ben... Voelt niet echt goed maar ik weet zeker dat ze dit zal begrijpen!
Maar natuurlijk zal ze het begrijpen! Je kunt deze 'leugen' straks mooi gebruiken om het haar te vertellen. Dan geef je heer bv een pak maandverband/tampons. Zo, die heb ik niet meer nodig. Maarre, van harte hoor!!
Wat super leuk voor jullie!!! En veel plezier met het ontdekken van de webiste. Maar vooral veel plezier met je zwangerschap!! Groetjes