Hallo al te saam! Ik ben op 5 december (trippel-trippel-trippel-trap ) bevallen van mijn prachtige zoon Noah! Het is echt een schatje, ik ben zelf soms nog wat onzeker hoewel ik een ervaren partner aan mijn zijde heb, hij heeft al 4 kinderen, allemaal meiden. Hij is vaak aan het werk, we hebben een eigen slagerij, wel lekker dichtbij want we wonen aan de overkant dus hij komt af en toe even gezellig langs overdag Ik heb sinds deze week dit forum ontdekt, en nu al baat bij gehad dus helemaal top! Ik vrees dat ik zelf nog niet echt een grote bijdrage kan leveren omdat alles voor mij zelf nog nieuw is, maar goed,dat komt vanzelf he! Eerste vraag: ik heb een profielfoto geplaatst, maar ik zie m nergens terug, misschien dat ik m zo zie als ik dit bericht heb geplaatst, maar zo niet..iemand enig idee hoe dit kan, ik zie de foto zef wel staan bij de gebruikersinstellingen! Tot mails! Groetjes, Fanny
Hoi Fanny, Welkom op Zwangerschapspagina! Je hebt de foto in je profiel geplaatst. Als je heb linksboven bij je berichten wilt hebben moet je het ook bij 'avatar' plaatsen. Groetjes, Lotte