Ook ik ben nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Tat76, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Hallo allemaal,

Ook ik lees al een tijdje mee en haal veel informatie uit dit forum. Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben bij wie het allemaal niet zo makkelijk gaat, maar aan de andere kant wat vreselijk ook dat ik daarin niet de enige ben...
    Ik ben 34 jaar en 4.5 jaar gelukkig samen met mijn vriend en we wonen in Den Haag met Pluis, de kat.
    Wij zijn nu ruim 1.5 jaar bezig om zwanger te raken en nadat er bij mijn vriend verminderde vruchtbaarheid is geconstateerd, blijk ik nu ook PCOS te hebben.
    We hebben begin november al wel een punctie gehad (29 eitjes!!) en hier zijn 16 bevruchtingen uit gekomen en 15 bleken goed genoeg om in te vriezen. Goed nieuws dus voor een eerste stimulatie. Echter geen terugplaatsing gehad want ik had een hyperstimulatie, wat niet gek is met zoveel eitjes. De punctie was dan ook erg pijnlijk.
    Toen wilde ze een terugplaatsing in een natuurlijke cyclus doen, alleen ik had geen eisprong. Na mijn laatste echo bleek ik dus PCOS te hebben.
    Nu hebben we in mijn laatste cyclus met behulp van Puregon en een spuit pregnyl toch mijn cyclus kunnen stimuleren en hebben we 17 januari eindelijk een terugplaatsing gehad!
    Jammer genoeg kreeg ik net (dag 6 na terugplaatsing) een lichte bloeding en vrees ik voor het ergste...

Ik hoop natuurlijk gauw een positief verhaal te mogen schrijven !

2. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Hoi en welkom dan maar!
    (Ik ben ook nieuw qua posten hier)
    Ik duim voor je dat je zeer spoedig een positief bericht kunt plaatsen!
    Zo te lezen zijn er ervaringsdeskundigen genoeg hier op t forum, misschien kunnen zij je geruststellen of (en ik hoop voor je dat dat niet nodig is) een begripvolle troostende schouder bieden.
    Voor nu: Ik duim !

3. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Welkom! Ik hoop voor je dat het toch nog goed mag komen!

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Dank jullie wel!!
    Ook jij welkom :).
    Ik heb al veel steun en informatie uit het forum kunnen halen gelukkig

5. natasja1978

natasja1978 Nieuw lid

13 jan 2011
    4
    0
    0
    Je hoort het echt veel, zwanger worden is niet voor iedereen makkelijk. Ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben.

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Klopt Natasja en zeker wanneer je zelf in de MM zit, hoor je het alleen maar vaker.
    Ik kan morgen bloed laten prikken, maar ik ga voorlopig van uit dat het dit keer helaas mislukt is :(

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom meiden!
    heel veel succes!
    hoop dat jullie wens snel uit mag komen!

Deel Deze Pagina