Nou Indigo, Ik wens jou natuurlijk ook een goed nieuwjaar en hoop dat alles zo mag gaan als jij graag zou willen! Welkom op deze site, Ik ben er nu al verslaafd aan geraakt! hihihi
Dank je wel Daam. En ik vrees inderdaad dat dit forum verslavend is We zullen elkaar dus nog wel geregeld gaan tegenkomen hier.
Hoi Indigo, welkom. Ik hoop voor je dat 2007 veel goeds brengt en dat je zwanger mag worden. Groetjes Jolie
Dank je wel Maisy. Ooooh, jij hebt 4 meisjes en nu ook een jongetje op komst....Wat ontzettend leuk zo'n groot gezin. Maar ook vast een hele klus of niet? Vroeger riep ik altijd dat ik 10 kinderen wil, maar dat zie ik tegenwoordig toch niet meer zo zitten. Hoe vinden je meisjes het dat er een kindje bij komt?
Hoi Indigo, ja ze vinden het allemal spannend, die kleine man heeft straks 5 moeders, de schat haha. En ja 10 is wel heel veel, ik vind dit zo genoeg hoor, vooral lichamelijk
Dank je, ja zitten nu nog op de wachtstoel he... Denk niet dat het raak is deze ronde hoor... maja zeker weten doen we het pas volgende week...
Inderdaad, wachtstoeltje bevalt toch niet echt zo. En met de dag misselijker hier 's ochtendsvroeg. Ik hoop natuurlijk dat het raak is. Ik ben nu al druk aan het bedenken wanneer en hoe ik het dan wil gaan vertellen. Ach ja, dromen mag zullen we maar zeggen. Wanneer ga jij testen?
Ik zat te denken aan 31 december maar twijfel heel erg hard, omdat mijn gevoel zegt dat het niet raak is deze keer... Heb heel erg sterk het gevoel dat mijn lijf me voor de gek houd... ondanks dat ik wel symptonen heb, maar die probeer ik aan de kant te zetten... Dus straks even met hubbie lief overleggen wat we ermee doen hihi
Goh, ik ben wel benieuwd wat maakt dat je het gevoel hebt dat je lijf je voor de gek houdt. Ik heb de vorige keer symptomen gehad, maar had nooit gedacht dat ik niet zwanger zou zijn. En dat kan ik me nu al helemaal niet voorstellen eigenlijk. Maar ja, zeker weet je het pas als je test natuurlijk. Ik krijg steeds meer de neiging om al eerder te gaan testen.
haha ja dat gevoel om eerder te gaan testen dat ken ik, maar doe het niet... hoe moeilijk het ook is... En denk dat het gevoel niet zwanger te zijn een beetje zelf bescherming is... om teleurstelling te voorkomen...
Ja, ik weet het...moet mezelf bedwingen niet eerder te testen, maar zal het dan maar uitstellen tot de 1e (NOD) januari en hopen dat het een goed begin gaat zijn van het nieuwe jaar. Dat van die zelfbescherming kan ik wel plaatsen ja, maar evengoed knap dat het je lukt om zo te denken. Dat krijg ik op het moment eigenlijk al niet meer voor elkaar, ik heb zo ontzettend het gevoel zwanger te zijn. Dat betekent dus concreet dat ik, wanneer ik straks niet zwanger zou zijn, echt van mijn geloof val zeg maar...in een diepe put. Geen bescherming tegen opgewassen eigenlijk. Behoorlijk risky dus. Nou meid, ik hoop voor jou dat het beschermingsmechanisme niet nodig blijkt te zijn en dat je het nieuwe jaar in mag gaan met fantastisch goed nieuws.
Ik duim hier ook mee voor jou meid... dat we samen (en met vele anderen) zwanger het nieuwe jaar in gaan!
Precies! Oeh, als ik kon toveren....dan was hier iedereen die graag zwanger wil worden plotsklaps zwanger Ik ga nog even rustig op bed liggen denk ik, voel me niet zo lekker. Tot later!
Spannend he, dat wachten! Ik moet nog eerst mijn best gaan doen, maar ik ken het gevoel. Vooral als je erg goed bezig bent geweest (lees: klussen) Ik ben niet zo goed bestand tegen deze spanning en heb vast de neiging om eerder te testen! Veel succes!
Nou! Dat kun je wel zeggen ja, spannend... Aan het klussen kan het in ieder geval al niet gelegen hebben hier zo Ik denk dat ik morgen toch maar even een testje bij de etos ga halen, zodat ik eventueel al vroeger kan testen dan de 1e met de clearblue.