Wie heeft er ervaring met een sperma-allergie?

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jootjuh2905, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootjuh2905

17 mei 2011
    6
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zou graag in contact willen komen met vrouwen die net als mij een sperma-allergie hebben.
    Hoe vreemd dit misschien ook klinkt, een allergie voor sperma bestaat echt, maar is ontzettend zeldzaam.
    Er zijn 11 gevallen op heel de wereld bekend!
    Daarom zou ik graag in contact willen komen met iemand die datzelfde heeft, want ik voel me waanzinnig uniek:D!
    Lijkt me fijn om met iemand ervaringen te delen.

2. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom! Heb er eigenlijk wel ooit wat over gehoord.. maar heb het zelf niet! Kan je dan eigenlijk wel kinderen krijgen? of vrijen? Ben erg nieuwsgierig :$

3. Jootjuh2905

17 mei 2011
    6
    0
    0
    Vrijen is geen probleem, mits het met condoom gebeurt. Anders heb ik erg veel pijn, is het rood en ontstoken daar beneden:(
    Er is weinig bekend over wat het effect is op zwanger worden, ik durf het niet te zeggen. Heb vorige week mijn 1e IUI poging gehad, en nu maar afwachten..!!

4. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke oke..! Nou ik hoop voor je dat je wel zwanger kan worden!! Het is wel echt vervelend voor je zeg!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    welkom. jeetje wat vervelend zeg. ik had er ook al weleens over gehoord, maar wist niet dat het zo zeldzaam was. ik hoop dat het qua zwangerschap snel raak mag zijn

Deel Deze Pagina