Ook ik ben nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door moosje77, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moosje77

moosje77 Lid

16 jan 2007
    31
    0
    0
    verpleegkundige in de wijk
    Den Haag
    Hallo allemaal
    Mijn naam is Simone en ik ben 29 jaar. Gestopt met de pil in december 04.
    Ben onder behandeling van de gyn, maar heb niet het idee dat die iets doet voor ons. Ga 22 feb naar een ander ziekenhuis en hoop dat we daar beter geholpen kunnen worden.

Ben erg blij dat we die stap hebben gezet dat we nu naar een ander zh gaan. Werd elke keer afgescheept met een pilletje. Was nog nooit bloedcontrole gedaan. Toen ik daar eindelijk eens naar vroeg werd er gezegd dat dat "wel kon ja". Blijkt dat ik een progesterongehalte heb van 2!
    Zijn er meer die ook het gevoel hebben gehad dat ze niet goed/normaal geholpen werden???[/u]

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Welkom hier Simone en hopen dat een ander ziekenhuis jullie wél serieus neemt. Gelukkig zelf nog niet/nooit meegemaakt! Succes met zwanger raken!

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Welkom en ik hoop dat jullie in de andere ziekenhuis wel jullie goed bij voelen. Hopelijk snel een positieve test. Hebben jullie al onderzoeken gehad of begin nu pas de MMM voor jullie?

4. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

5. moosje77

moosje77 Lid

16 jan 2007
    31
    0
    0
    Den Haag
    het begon ruim een jaar geleden. Toen waren we al ruim een jaar bezig om zwanger te worden, maar omdat mijn menstruatie zo onregelmatig was ging ik via de HA naar de gyn.
    Hier kreeg ik een kuur primolut van. En daarmee werd ik weggestuurd. Toen dit niet hielp ben ik weer terug gegaan. Weer een primolutkuur. Weer geen goed resultaat. primolut in combi met clomid (1 keer) en daarna weer niks. Nu heb ik meerdere mensen gesproken en die vroegen allemaal hetzelfde (of mijn man getest was, en of ze al een keer bloed geprikt hadden). Dit was niet het geval.
    Ik heb maar bij een andere gyn een afspraak gemaakt en alles wat ik wilde weten op papier gezet. Hij zei dat het inderdaad niet gebruikelijk was om maar 1 keer clomid te geven. Zij schreven meestal voor 4 maanden voor.
    Toen ik de vraag stelde of er misschien een keer bloed geprikt moest worden vond hij dat eigenlijk niet nodig, maar omdat ik het wilde schreef hij wel zo`n briefje uit. Nou ik dus de 21e dag bloed geprikt en 5 dagen later kon ik de uitslag vragen. Mijn progesterongehalte was 2 :( :cry:
    Ik heb begrepen dat dit minimaal 18 moet zijn of hoger. Dan kan je zeggen dat ik vrijwel niks heb :cry:
    Die vrouw die via de telefoon het door moest geven was zelf ook een beetje verbouwereerd. Ze zei het eigenlijk met heel veel medelijden in haar stem. WAT MOET JE DAAR DAN WEER VAN DENKEN! :(
    Nou heb ik dan weer een clomidkuur achter de rug (waar ik ontzettende opvliegers van krijg) en as maandag moet ik weer prikken.
    5 dagen later vraag ik de uitslag op.

Heb een afspraak gemaakt in een ander ziekenhuis, want ik heb het idee dat we hier maar aan ons lot overgelaten wordt. Als je zelf niets zegt dan doen ze ook niks.

Ben benieuwd de 22e. Weet dat mijn man ook gelijk getest gaat worden. Dit geeft al een geruster gevoel.

Maar ondertussen blijven we gewoon proberen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, TOCH? :D

6. Mirielle

Mirielle Actief lid

30 sep 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Welkom en succes met zwanger worden. De wonderen zijn zeker de wereld niet uit.

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Vind ik ook Moosje, er is nog genoeg hoop voor je. Jammer om te lezen dat het ziekenhuis niet goed jullie begelijden, eigenlijk wel slecht dat jij aan moet geven wat er moet gebeuren. Ik hoop voor je dat de andere testen positief zijn. En zeker zometeen een positieve zwangerschapstest, daar duim ik voor. Succes.

Groetjes Jolie

8. mannie26

mannie26 Bekend lid

13 dec 2006
    514
    0
    0
    Apeldoorn
    hoi en suc6

9. moosje77

moosje77 Lid

16 jan 2007
    31
    0
    0
    Den Haag
    dank jullie :)
    we hebben nog lang niet de hoop opgegeven hoor.

10. ramona85

ramona85 Actief lid

9 jan 2007
    211
    0
    0
    verzorgende
    groenlo
    welkom...wij hopen voor jullie dat het nu snel gaat lukken...

11. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom

12. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi meid,

Welkom op het forum en laat je niet afschepen hoor, je hebt recht op goede hulp.

Alle goeds voor de toekomst.

Liefs, Bibu !

13. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Welkom hier! Ja idd een herkenbaar verhaal. :oops:

14. puppie

puppie Lid