Even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lies1989, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1989

Lies1989 Lid

23 sep 2011
    84
    0
    0
    Flevoland
    hoihoi :D

Ik zal mij even voorstellen alvorens ik het hele forum hier ga aflezen haha.

Ik ben Larissa , 22 jaar en woon in Almere.
    Ik ben nu 15 weken en 6 dagen zwanger van de eerste :D:D

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik ( nu al ) een overbezorgde moeder ben hahaha en ik hoop via dit forum andere moeders tegen te komen die ook streptokokkenbacterie hebben en hoe dat bij hun dan gegaan is... Ik zit nu helaas al aan de 6e antibiotica-kuur erdoor en maak me dus enorm druk om de gezondheid van de kleine....
    Verder lijkt mij een forum als dit wel een gezellig kletshoekje :)

2. Judith260580

Judith260580 Actief lid

21 sep 2011
    397
    0
    0
    Hi Lies!
    Onzekerheid en bezorgdheid zijn kenmerken1 en 2 die bij een zwangerschap horen helaas. Dit is mijn tweede zwangerschap en ben weer net zo onzeker.... en geloof me, als het kind er is, begint de onzekerheid en bezorgdheid pas echt!
    Maar even over je vraag. Ik heb niet de streptokokkenbacterie, maar ik had wel 5 maanden lang blaasontsteking, iets heel anders en volgens mij ook wel wat minder heftig, maar heb wel 4 maanden lang antibioticum moeten slikken en er is mij verzekerd dat het geen kwaad kon voor de baby en ik heb inderdaad een kerngezonde baby gebaard, die nu bijna twee jaar later nog steeds kerngezond is. Hij heeft in zijn leven twee keer antibioticum moeten gebruiken tegen oorontsteking en daar reageerde hij prima op, dus ook dat is geen risico. Maar ben je bang dat je de bacterie aan je kind doorgeeft of dat de antibiotica-kuren kwaad kunnen?

3. Lies1989

Lies1989 Lid

23 sep 2011
    84
    0
    0
    Flevoland
    Dat geloof ik graag dat de echte zorgen pas beginnen zodra het kind er is.. Dat zie ik nu aan mijn zus. Haar zoontje zit net op de basisschool en vroeg of hij met vriendjes buiten mocht spelen, dat vond mijn zus toch een eng idee hahahahaha.

Ik ben inderdaad bang dat de antibiotica schade aanricht. zoveel kuren lijken mij toch echt niet goed en dan ben ik er nog eens ziek bij ook.. Al doet het me wel goed om te lezen dat er nog iemand is die veel antibiotica heeft gehad en het allemaal bij goed is gegaan :D

Blaasontstekingen zijn ook vervelend! of het nou van de streptokokken afkomt of niet, blijft knap irritant!
    Hoop dat je er deze zwangerschap geen last van gaat krijgen:)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

Deel Deze Pagina