Hallo, ik ben er deze week achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik kreeg zware borsten en rook van verre vrijwel alles en daarnaast plaste ik 3x in de nacht. (zelfs een keer in bed geplast ) dus ik ging maar naar de dokter. Maar ja, je verwacht natuurlijk dat je je aanstelt en er niks aan de hand is als je al een paar keer dat hebt gedacht. Dus ik zat in de wachtkamer, en de assistente keek mij vreemd aan. Ik dacht; ja? zeg t maar? Maar ze lachte alleen en ze zei; ik maak nu even een huisarts afspraak voor zometeen.. ik zei ; ben ik dan zwanger... ze zei; wat zou je ervan vind en als het zo was? Ik kreeg meteen een grote glimlach en ik voelde me helemaal warm worden..maar ook wel geschokt. want elke keer was ik bang dta er iets was en was er niks..en net de ene keer dat ik mezelf aan het geruststellen was was het nog echt zo ook . De dokter kon nog niks zien op de scan en dus plande hij mij voor een afspraak na kerst.Ik ga zometeen een clear blue test doen, om te kijken of dat het duidelijk aangeeft zodat ik niet to na de kerst hoef te wachten . Ik hoop dta het werkt want ik was vergeten na het plassen toen ikw akker werd dat ik even moest wachten beetje stom. Overigens is er niks meer van een tweede steepje te zien op de orginele test, maar de dotker zei in het begin, als het streepje ook maar 20% te zien is, is het positief. Want anders word het namelijk totaal niet donker misschien ook een tip voor aanstaande moeders die nog bezig zijn! Ik ben overigens 19 jaar. Erg jong!