"nieuw" hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door SnoeChy, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Hoi allemaal,

Ik ben hier "nieuw", in de zin van ik was hier eerder al een x maar nu weer. Ik heb nu behoefte aan lotgenoten.

Ik ben D (again ik vertel mijn volle naam nog maar eventjes niet) en ben 23 jaar. Mijn man en ik zijn sinds April 2013 begonnen. In 2012 heb ik een voorstadium baarmoederhalskanker gehad (pap3B en cin3) dit is operatief verwijderd dmv een Lis. Dit is wel geteld 1 jaar goed gegaan en nu zijn we "terug bij af", ik heb pap2.
    Maar we mogen blijven oefenen.

Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus (maand aug.) dus over 13 dagen mag ik testen.

Heel spannend allemaal.

Liefs D. (of SnoeChy)

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom (terug), en wat een heftige voorgeschiedenis heb je en is nog steeds gaande!

Ik heb zelf vlak voordat ik zwanger was pap3a gehad en heb toen enorm in de rats gezeten, maar dat was maar 'pap3a' en niet wat jij hebt moeten doormaken.

Ik hoop dat je snel pap1 test en dat je ook snel een zwangerschap kan aankondigen. Heel veel succes.

3. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Hoi, welkom,

En je voorgeschiedenis komt me akelig bekend voor....

Ik heb in mei 2011 lisexcisie gehad nav eerst pap3b, toen een half jaar later pap4, toen lisexcisie waaruit bleek dat ik cin1 t/m 3 had, dus in verschillende cellen zaten verschillende cinschalen. Maar dus ook voorstadium van baarmoederhalsk..... (het lukt mij gewoon niet om het woord voluit te schrijven)

Vorig jaar 2 x half jaar controle gehad en alles goed gelukkig, netjes in pap1.
    Ik moet eigenlijk weer op controle, moet nu 1 x per jaar, maar ik vergeet het telkens om de afspraak te maken.

Misschien nu ik hier zit, dat ik er aan zal denken, morgen vrij, dus misschien maar eens gelijk bellen.

Succes, hoop dat het toch lukt ondanks je voorgeschiedenis.

Deel Deze Pagina